Odabir plavičastih muških parfema koje valja isprobati

Zavodljivi, sportski, muževni i nezaboravni - muški mirisi ovog ljeta dolaze u plavičastim i azurnim nijansama, boji morskih dubina, neba, plavog Mediterana. Osim nijansi plave, zvijezda je ovih stranica i novi Armanijev model Aleksandar Rusić, njemački model srpsko-crnogorskog porijekla

Story Press

Plava je oduvijek bila ‘muška’ boja. Nije to zapisano u kamenu, ali upravo se tom bojom marketinški stručnjaci služe kako bi potrošačima dali do znanja da je riječ o proizvodu za muškarce. Boja koja simbolizira sport, Mediteran, nautiku, moderne dandyje i muževnost općenito, čini se, jedan je od elemenata tajne uspjeha muških parfema. Jer neki od najpopularnijih upravo su oni u plavim bočicama. Za početak, tu je Chanelov Bleu de Chanel u boji ‘koja nije dovoljno plava da bi bila samo plava niti je dovoljno crna da bi bila samo crna’, najprodavaniji muški miris u američkim parfumerijama. Zatim Diorov Sauvage koji je u Europi (i Americi) visoko na top-ljestvicama, djelomično zahvaljujući Johnnyju Deppu koji ga reklamira, kao i Baldessarinijev Ambré Eau Fraîche te mnogi drugi novi muški mirisi koji također dolaze u atraktivnim nijansama plave.

Naravno, ne možemo ne spomenuti Davidoff Cool Water, jedan od popularnijih muških mirisa svih vremena iz 1988. godine, koji je ovog ljeta dobio i inačicu inspiriranu filmom ‘Aquaman’. Naposljetku, osim plavičastih muških mirisa, zvijezda je ovih stranica i muški model Aleksandar Rusić iz Njemačke srpsko-crnogorskog porijekla, koji ove sezone nastupa u reklamnom filmu i kampanji za novi miris Giorgio Armani Acqua di Giò Profondo. Ovo je odabir plavičastih muških parfema koje valja isprobati.