Hana Rodić: 'Hejteri su zapravo najveći fanovi'

Pričali smo s jednom od najpoznatijih domaćih influencerica i reality zvijezda

Instagram

Zvijezda prve sezone reality showa ‘Gospodin Savršeni’, Hana Rodić, otkriva sve čari blogerske scene. Osim toga, priprema projekt - modnu i beauty liniju So Iconic by Hana, a Storyu otkriva zašto je nimalo ne brinu komentari na društvenim mrežama.

Kako održavate dobro zdravlje u vrijeme pandemije koronavirusa? Na što posebno pazite?

Jako pazim na prehranu i pokušavam se zdravo hraniti. Jedem samo kuhanu hranu. Trenutačno najviše vremena provodim u svoja četiri zida, u stanu, ako baš ne moram izići zbog obaveza.

Kako kratite vrijeme kada smo svi primorani biti kod kuće ili raditi i stvarati u posebnim uvjetima? Jeste li otkrili neki novi hobi? Koliko vremena provodite na društvenim mrežama?

Više od dvije godine bavim se digitalnim marketingom pa mi rad od kuće ne predstavlja problem. Radim na novom projektu i tako kratim vrijeme. Na svojim profilima na društvenim mrežama već sam podijelila novosti o svome brendu SO ICONIC by Hana.

Instagram 

Upravo na društvenim mrežama imate ozbiljan broj pratitelja. Čime se nadahnjujete u pisanju objava? Što vas najviše inspirira? Jesu li to hejteri koji ostavljaju zločeste komentare ili osobe koje slijede vaš životni stil?

Inspiraciju za objave na društvenim mrežama uvijek dobivam od stranih kolega. Itekako vodim brigu o ukupnom estetskom dojmu svog profila na Instagramu i važno mi je da moji pratitelji vide moj trud. Često volim reći da su hejteri zapravo najveći fanovi jer su uvijek prvi upućeni u sve. Zašto biste bili ljubomorni na nekoga ili svoje vrijeme posvetili nekome koga ne poznajete? Jednostavno, mržnja dolazi iz zavisti, a nećete biti ljubomorni na nekoga tko je lošiji od vas, zar ne?

S obzirom na činjenicu da ste sudjelovali u RTL-ovu reality showu, kao i to da gradite karijeru beauty i lifestyle influencerice, velik dio javnosti zna za vas. Osjećate li određeni pritisak zbog potrebe stalnog kreiranja novog sadržaja za publiku?

Naravno da taj posao nosi i određenu odgovornost prema publici koja me prati i trudim se što češće stvarati novi sadržaj. Zanimljivo je da moji pratitelji jako vole #ASK, opciju kojom mi mogu postavljati pitanja i doznati sve što ih zanima putem mojih storyja na Instagramu.

Instagram 

Nije vam problem komentirati vlastiti izgled na društvenim mrežama. Štoviše, vrlo ste transparentni, a iskrenost se cijeni. Po kojim pravilima živite, od kojih načela ne odustajete?

Ako želiš uspjeti, moraš dati svoj maksimum i uvijek krenuti od sebe. To je moto koji slijedim. Ne mogu nas drugi cijeniti ako ne cijenimo sami sebe.

Koliko pozornosti posvećujete njezi kože lica i tijela? Imate li svoj signature parfem?

Jako se brinem o izgledu. Volim pilinge za tijelo, a nakon tuširanja uvijek nanosim bademovo ulje jer imam jako suhu kožu. Naravno da imam svoj parfem koji nosim već sedam godina i on je definitivno moj zaštitni znak - Gucci Guilty Black.

Šminka igra veliku ulogu u vašem životu. Čiji vas glamurozni lookovi najviše zanimaju ili nadahnjuju? Kolika je vaša make up kolekcija?

Make up je moja velika ljubav i imam jako veliku kolekciju. Najčešće kupujem proizvode brenda Huda Beauty koji me uvijek iznova oduševe.