'NIKADA NISAM GOVORILA DA ŽENE TREBAJU ŽIVJETI NEZDRAVO': Lana Jurčević iskreno za Story o svojim uspjesima i utjecaju

Razgovarali smo s Lanom Jurčević o njezinim poduzetničkim i životnim uspjesima zbog kojih je u zadnjih nekoliko godina postala jedna od uspješnijih žena u Hrvatskoj.

Story

Iako je većina pamti po glazbenim uspjesima, posljednjih godina Lana Jurčević aktivna je na nekoliko područja.Osim poduzetničkih voda, Lana aktivno zagovara zdravu sliku ženskog tijela i budi svijest o važnosti brige za psihičko i fizičko zdravlje na profilu 'Stvarna Ja'. 

Također, Lana je već više od četiri godine vrlo uspješna u poduzetničkim vodama sa svojim brendom 'La Piel' koji žari i pali hrvatskom beauty scenom.

Kako bismo se osvrnuli na njezine poduzetničke uspjehe 'La Piela' i odaziv na profilu 'Stvarna ja', popričali smo s Lanom o njezinoj karijeri i utjecaju koji ima na iznimno veliki broj žena putem društvenih mreža. 

Story: Što bi poručila pratiteljima profila 'Stvarna ja'?

Zahvalila bih se svim ženama koje dijele svoje priče I našu malu misiju čine sve većom I jačom. 'Stvarna ja' je zajednica stvarnih žena koje ne podržavaju emotivnu, psihičku ili fizičku cenzuru. Uvijek pokušavam naglasiti da je tijelo samo sredstvo koja nam služi da postane najbolja verzija onoga što smo zapravo iznutra.

Nikada nisam govorila da žene trebaju živjeti nezdravo ili da trebaju manje paziti na svoje tijelo. Samo sam govorila da je normalno da nam se dogode promjene; hormonalnog, psihološkog ili fizičkog tipa. Naravno da treba brinuti o zdravlju, na psihološkoj i na fizičkoj razini, ali da ne treba biti pre strog prema sebi I dozvoliti da nam vanjski utjecaju određuju vlastitu vrijednost.

Lana Press 

Kada sam prvi put objavila sliku s celulitom, mislila sam da ću izgubiti veliki dio publike. Potpuno suprotni efekt se dogodio i žene su se počele svakodnevno javljati i dijeliti svoje priče.

Story: Tvoj brend je postao veliki hit na beauty sceni, a samim pojavljivanjem na poduzetničkoj sceni dokazala si ženama u Hrvatskoj da je zbilja moguće uspjeti. Gdje vidiš svoj brend za pet godina? Stvarate li proizvode prema osjećaju ili razrađenom planu?

Sve u životu radim prema osjećaju i iz ljubavi. Ona je pokretač, a u kasnijoj fazi, nijedan posao ne može opstati bez prave organizacije, dobrog liderstva, planiranja I raspolaganja financijama, ulaganjima, širenjem, a na kraju krajeva I rizicima u koje su upuštate. Divno je raditi što volite, to je već pola zadovoljstva, ali trud koji se mora uložiti je neupitan. Nije lagan I nije jednostavan.

Možete vi biti javna osoba, mogu ljudi znati za vas, ali to je samo jedna početna odskočna daska, ali nije dugoročna garancija za ništa. Ljudi moraju zavoljeti pjesme, kao što moraju zavoljeti proizvode od La PIEL-a, da bi to imalo budućnost i da bi se vezali uz ljude i oni uz vas.

Uselili smo se u nove urede, novo skladište, imamo super vrijedan I entuzijastičan team, dajemo sve od sebe da razveselimo žene, na svaki mogući način. Veselimo se svemu novom što dolazi...

Više fotografija Lane Jurčević pogledajte u galeriji.