Phoebe Waller-Bridge voli šokirati, što je vidljivo već iz prve scene serije ‘Fleabag’ koja je postigla velik uspjeh u SAD-u, a naša je publika od ovog tjedna može pratiti na Pickboxu. Nakon samo dvije sezone proglašena je jednom od najboljih serija 21. stoljeća, a nagrađena je s ukupno 42 nagrade. U uratku koji prati mladu ženu koja se nastoji nositi s gubitkom, pronaći smisao i upoznati ljubavnika koji je zna zadovoljiti, Phoebe nije samo glumica nego i autorica. Ova 34-godišnjakinja dosad je napisala brojne kazališne drame i serije sa snažnim i neovisnim ženama u fokusu.
- Pišem o onome što bih i sama voljela pogledati. Nastojim zadovoljiti vlastite apetite. Da, to su transgresivne žene, prijateljstva, bol... Obožavam bol - objasnila je Londončanka koja je odrasla u obitelji višeg srednjeg staleža. No Phoebe je uvijek voljela šokirati svoje bližnje.
- Baka je bila konzervativna, držala se pravila, bila je kršćanka. Bilo ju je lako šokirati i takvi su mi ljudi kao djetetu bili najdraži za igru - prisjetila se.
Sa 11 godina roditelji, koji su se u međuvremenu razveli, poslali su je u internat. Mrzila ga je, pa je ondje ostala samo godinu dana, a zatim je upisala klasičnu srednju školu - gdje se zaljubila u glumu. Oduševljena i puna optimizma, odlučila je studirati dramu na Kraljevskoj akademiji dramske umjetnosti (RADA), no umjesto da je nauče novim vještinama, natjerali su je da posumnja u vlastite sposobnosti.
- Izišla sam odande misleći da sam grozna. Rekli su mi da imam emotivne blokade jer nisam mogla zaplakati kad god bi to tražili od mene - objašnjava i dodaje kako je tijekom svojih 20-ih teško pronalazila glumačke angažmane. Stoga je počela pisati scenarije s likovima koje bi i sama voljela igrati. Trud se isplatio kada je prije desetak godina upoznala redateljicu i scenaristicu Vicky Jones, s kojom se odmah kreativno povezala.
- Sve je u mom životu dobilo smisao - priznaje.
Jedna drugoj bile su i mentorice i poticaj, a s vremenom su zajedno osnovale i kazališnu trupu DryWrite. Kada je Phoebe na papir stavila desetominutni komad ‘Fleabag’, Jones se potrudila doći do pravih osoba, a ostalo je povijest. Phoebe danas uživa velik poslovni uspjeh, a 2018. je napokon pronašla osobu koja joj pruža i veliku emotivnu zadovoljštinu. Riječ je o sjajnom englesko-irskom scenaristu Martinu McDonaghu.