Britanski voditelj Phillip Schofield početkom veljače privukao je pažnju svjetske javnosti, kada je nakon 27 godina braka sa suprugom Stephanie, pred televizijskim kamerama javno objavio da je homoseksualac. Čini se da mu je odonda život krenuo u željenom pravcu, pa se, olakšane duše, odlučio posvetiti i novim poslovnim pothvatima. Jedno od omiljenih, ali i najbolje plaćenih TV lica, tako je krenuo u 'biznis' s vinima, pa je u suradnji s poznatim proizvođačem kreirao personaliziranu liniju ovog alkoholnog pića, koja će uskoro biti dostupna u britanskim supermarketima, piše Sun.
Naime, ovaj se 58-godišnjak udružio s talijanskom tvrtkom 'When in Rome' koja se bavi proizvodnjom craft vina, kako bi kreirao personaliziranu liniju, koja je i nazvana po njemu. 'Prije nego što sam pristao na ovu suradnju, određeni uvjeti morali su biti ispunjeni. Htio sam biti dio degustiranja. Također, želio sam znati podatke o tome koliko su pakiranja 'eco-friendly'.
Rezultat toga je proizvod u koji zaista želim investirati. Konačan proizvod ove suradnje su dva vina - bijelo vino Falanghina te crno pod nazivom Nero di Troia.
Mislim da oko ničeg do sad nisam bio ovako strastven
Voditelj je, priznaje, uživao testirajući i selektirajući pića te kaže kako jedva čeka svoje uratke podijeliti sa svima. 'Mislim da oko ničeg do sad nisam bio ovako strastven, nadam se da će svi uživati kao što sam ja', zaključuje Phillip.