Poduzetna Maja Šuput, nakon linije proizvoda sa svojim potpisom, uskoro na tržište plasira i svoj luksuzni parfem Shu Shu. Sve o proizvodnom procesu ove mirisne bočice nastale pod vodstvom proslavljenog kreatora parfema Bertranda Duchaufoura, izboru imena, pomoći supruga Nenada Tatarinova i planovima ekskluzivno nam je ispričala Maja.
Story: Kako ste došli na ideju za svoj autorski parfem?
Ideja o parfemu, odnosno kozmetičkoj liniji koja će izići nakon njega nije došla u doba pandemije koronavirusa nego mnogo prije kao dio strateškog plana Majushke. Cijeli je tim smatrao da sam netko tko predstavlja jedan lijep lifestyle, žena koja drži do sebe i uvijek lijepo miriše pa pritom pazim i na kozmetiku koju koristim. Zbog toga sam stekla povjerenje pratitelja na društvenim mrežama i svoje publike, a time sam i ‘zaslužila’ svoju kozmetičku liniju. Ideja je potekla od mnogih ljudi koji su surađivali s nama, a na inicijativu mog supruga. Na parfemu Shu Shu radilo se iznimno dugo i, prema našem planu, trebao je već oko Uskrsa biti vani, no korona nam je dala vremena da ga usavršimo. Zaista, ne možemo biti ponosniji!
Story: Parfem ste odlučili stvoriti u Firenci. Zašto baš ondje?
Željeli smo kreirati najbolje pa smo otišli u najbolju parfemsku kuću. Htjeli smo napraviti ekskluzivu kako bismo i ja i žene koje će ga kupiti mogle imati jedan od najposebnijih mirisa. Obratili smo se kući za koju smo znali da stvara najbolje parfeme, što je bilo kompliciranije i puno teže - i financijski i vremenski, ali zato smo dobili proizvod kakav smo htjeli.
Story: Za finalni proizvod bio je zadužen kreator parfema Aqua di Parma?
Do suradnje je došlo tako što su Talijani kontaktirali gospodina s kojim inače rade i koji je toliko poznat u svijetu nosova da uopće nismo dvojili. Gospodin se zove Bertrand Duchaufour i kreirao je mnoge poznate parfeme. Shu Shu je komponirao prema mojim uputama pa je zaista sjajan izbor za ženu, djevojku, ali i tinejdžericu.
Story: Kako je izgledao cijeli proces osmišljavanja mirisa, bočice i kampanje?
Trajao je jako dugo. Bilo je puno telefonskih razgovora, mailova, to je zaista ozbiljan projekt. Dizajn bočice nisam željela prepustiti nikome drugome; ona je moj odabir, od poklopca do fonta slova. To je moj potpis. Odabrala sam ružičastu boju i možda će netko reći da smo pretjerali, ali prvi put radim nešto ovakvo pa nismo htjeli da si jednom kažemo kako smo mogli bolje. Napravili smo najbolje! Shu Shu izlazi pod kozmetičkim brendom MaShu - poveznica je moje ime. Za to je zaslužan tim Bruketa&Žinić, oni su smislili ime kozmetičke linije. Kad sve zbrojite, dobili ste prekrasnu priču koja će se, nadam se, svidjeti svima.
Story: Koje note prevladavaju u vašem parfemu? Koliko ste sudjelovali u slaganju i količini pojedinih sastojaka? Zašto baš ta parfemska kompozicija?
Ponajprije je to cvjetni miris, u sredini malo voćni, a donje note daju ženstvenost jer ima drva, odnosno baršuna. Sadrži i bergamot, ribiz, freziju te slatki badem.
Story: Kako biste opisali svoje mirisno čudo?
Krenula sam od sebe. Shu Shu je energičan, prozračan, sladak, seksi, a ima i dozu luksuza jer sadrži mošus, čime smo pokrili sve komponente. Sve što jedna žena treba imati. On je hodajuća ja, ako si smijem dati kompliment.
Story: Kako je u vrijeme karantene funkcionirao kontakt s Italijom i proizvodnim procesom?
Imali smo sreće s obzirom na to da je Italija tada bila u najvećoj karanteni. Parfemska kuća s kojom smo surađivali imala je dozvolu za rad jer njihovi proizvodi sadrže medicinski alkohol. Sastanke smo obavljali putem Zooma i Skypea te, na svu sreću, moj Nenad govori talijanski kao materinski pa je komunikacija bila lagana.
Story: Zašto baš ime Shu Shu?
Naziv mi je pao na pamet jednog poslijepodneva kad me Nenad pitao jesam li se odlučila. Napomenula bih da sve što mi je palo na pamet u vezi s parfemom već postoji. Shu Shu ne postoji. Tijekom cijele karantene odmahivala sam rukom i govorila: “Neka se makne ova korona - iš, šu.” S jedne strane to mi je ime značilo micanje svega lošeg, a s druge, kad špricnete parfem, proizvodi se taj shu, shu zvuk. A kao treće, ja sam Šuput i to mi nitko ne može kopirati. Spomenula bih da imamo i sjajno pakiranje. Kutija je specifična, a izradio ju je gospodin Zdenko Kuća. Nešto fenomenalno! Na poleđini kutije parfema nalazi se raster slova koji daje mogućnost personaliziranja poklona. Možeš zaokružiti poruke od ‘najbolja mama’ do ‘sretna godišnjica’, ‘volim te’, ‘sretan rođendan’... To zaista nema nijedan parfem, a nisam sigurna ima li ijedan proizvod. Tako da smo i s kutijom otišli korak dalje.
Story: Pripremate li još koje iznenađenje sa svojim potpisom?
Nakon parfema idemo s još deset proizvoda. Svi su preparativna kozmetika, a mirisat će na Shu Shu. Osim što će izgledati fenomenalno, odlično će mirisati. A to svaka od nas zaslužuje.