Csilla Barath Bastajić je kostimom oživjela 60-e: 'Bila sam oduševljena'

Domaću glumicu gledamo u novoj seriji

tomislav miletić/ PIXSELL

Od ovog tjedna na HRT-u pratimo novu domaću seriju ‘Dnevnik velikog Perice’ u režiji Vinka Brešana. Šest epizoda naslanja se na jedan od najgledanijih filmova hrvatske kinematografije ‘Tko pjeva zlo ne misli’, a kako je izgledalo snimanje i kakva nas radnja očekuje, otkriva glumica Csilla Barath Bastajić.

Story: Kako biste opisali radnju, koje su dodirne točke s filmom Kreše Golika?

Serija se samo naslanja na film, nije njegov direktni nastavak jer se događa 30-ak godina poslije i prati sad već odraslog Pericu na putu otkrivanja svog najvećeg talenta, pjevanja. Zatičemo ga u jednom turbulentnom razdoblju života te pratimo u kojem će smjeru životi pojedinih članova obitelji Šafranek ići. Gospođa Mirjana Bohanec Vidović najvažnija je poveznica s kultnim filmom jer je glumila u njemu i imali smo sreće što je pristala raditi na seriji. Tu su i Žnidaršićev sin zvan Žnida te brat pokojnog Fulira, Eugen Fulir. Vjerujem da će i sama atmosfera serije podsjećati na film.

Story: Radnja se odvija u Zagrebu 60-ih godina. To razdoblje društvenog života obilježili su zabava, plesnjaci, glazbeni festivali i moda - jeste li i to vjerno dočarali u seriji?

Iskreno se nadam da jesmo. Imali smo vrhunske stručnjake iz područja kostimografije, scenografije i glazbe koji su se jako dobro upoznali s tim razdobljem, a i s produkcijske je strane teren bio odlično pripremljen. Bila sam oduševljena svim kostimima, a kada sam došla na set, scenografija me samo katapultirala u to doba. Velika se pažnja posvećivala detaljima.

Press HRT-a 

Story: Glumite suprugu Perice Šafraneka. U kakvog je muškarca izrastao, kakvom se djevojkom oženio?

Perica i Željka već su dulje u braku i žive s njegovom majkom Anom. Perica je nastavnik hrvatsko-srpskog jezika u osnovnoj školi, a Željka je članica partije i daktilografkinja u milicijskoj stanici. On je zapravo umjetnik, zanesen svojim snovima i maštanjima, a ona je prizemljena i orijentirana na profesionalni i osobni napredak. Zatičemo ih u jednoj fazi njihova suživota kada je promjena neminovna.

Story: Seriju ste snimali u najnepovoljnijem vremenu - razdoblju pandemije koronavirusa. Koliko je ta situacija i na koje načine utjecala na tijek snimanja?

Snimanje u jeku pandemije, naravno, nitko ne priželjkuje. Kada su brojke baš bile gadne, bili smo prisiljeni čak otkazati početak snimanja, ali jednom kada je pala prva klapa, imali smo sreću da se nitko nije zarazio. Vjerujem da nam je svima ovaj projekt bio iznimno važan pa smo se sukladno tome odgovorno ponašali i privatno, mimo seta. A i produkcija se, naravno, pobrinula da se svi pridržavamo propisanih mjera.