OBJAVLJENA NJENA 17 GODINA STARA FOTKA: Domaća balerina ljubi opernog pjevača, no nije ih spojilo kazalište

Balerina i baletna pedagoginja, Tina Vrtar-Stipić, u dugogodišnjem je braku s Tvrtkom Stipićem, opernim pjevačem HNK-a u Zagrebu.

Davor Puklavec/PIXSELL

Vjenčanje glumačkog para Bojane Gregorić i Enesa Vejzovića 2006. godine okupilo je brojne poznate ‘face’. Među ostalim, stigla je i balerina te baletna pedagoginja Tina Vrtar-Stipić. Na svadbi se pojavila u tamnoj odjevnoj kombinaciji te je bila vidno raspoložena.

Petar Glebov/PIXSELL 

Inače, Tina je u dugogodišnjem braku s Tvrtkom Stipićem, opernim pjevačem HNK-a u Zagrebu. Iako su oboje Zagrepčani i djeca kazališta, zanimljivo je kako ih nijedno od ta dva mjesta nije spojilo, već Novi Vinodolski.

Znamo se od djetinjstva. Od kupanja na daskama, terase Vrtić, prvih izlazaka, sjedenja na plaži i sviranja gitare, tuluma na stijenama, ljetnog kina, Leuta, Zagori…’, ispričala je Tina jednom prilikom za Novi list.

Davor Puklavec/PIXSELL 

Nakon što je Tina završila MIOC i Srednju baletnu školu, upisala je matematiku. Nakon toga se ispisala i pokušala s ekonomijom. Dvije godine provela je na Ekonomsku fakultetu, a onda je shvatila da joj je balet životni poziv. Tvrtko je pak studirao u Beču, kad se ona odlučila za Budimpeštu. Tako su živjeli na relaciji Beč-Zagreb-Budimpešta.

U to doba išao sam, po običaju, telefonirati na poštu. Subota popodne, po dogovoru, dođem, a ispred pošte dugi red. Konačno, nakon dosta vremena stignem i ja na red, utipkam Tinin kućni broj kad ono – veza zauzeta. I sad, možeš tri puta nazvati i već ovi lupaju na vrata i prijete. Tako sam nebrojeno puta išao na kraj reda i čekao… čekao… dok joj ne bih čuo glas, jer je Tinina sestra Maja znala satima pričati s prijateljicom na telefon. Kako sam prezirao Maju u tim trenucima!’, prisjetio se Tvrtko za Novi list.

Robert Anic/PIXSELL 

Par ima kćer Tenu koja za razliku od roditelja nije otišla u umjetničke vode, već je upisala Prehrambeno-biotehnološki fakultet.

Ona je vidjela stvaran život umjetnika, a ne samo trenutke slave i sjaja. Vidjela je sve ono što se iza pozornice donosi doma. Ljudi se uvijek čude i pitaju: “Zašto nećeš kao mama plesati?”. Njen je odgovor uvijek: “Proba, proba, proba, predstava, proba, proba…” I u pravu je. Ljudi često ne vide golem rad koji stoji iza tih sat, sat i pol provedenih na pozornici. Mi je uopće nismo tjerali niti nagovarali, sama je izabrala svoj životni put’, objasnila je Tina.