Modna dizajnerica Michèle Lamy nedavno se pojavila se na crvenom tepihu na Filmskom festivalu u Veneciji na premijeri filma 'Ferrari' i svojim izgledom šokirala sve prisutne, ali i javnost. Ova francuska dizajnerica također je muza i supruga Ricka Owensa, a njezin lik dovoljno je upečatljiv i prepoznatljiv da je, ako je jednom vidite, više nikada nećete zamijeniti s drugom ženom.
Prepoznat ćete je po okomitoj crnoj liniji na čelu, preplanuloj puti, zlatnim navlakama na zubima i crnim prstima ukrašenim brojnim prstenjem. Odjeća koju nosi je avangardna pa njezina pojava izgleda kao dio performansa. Uvijek ima cigaretu u rukama, a kaže da je to navika za koju može zahvaliti Godardu i njegovim filmovima, piše Stil.
'Uvijek nosim sedam, ponekad i osam prstenja na prstima. Osmi je veliki kristal koji nosim na desnom palcu, ali kad je tamo ne mogu tipkati pa ga nosim samo u posebnim prilikama. Prstenje je prvo što stavim čim se probudim, čak i prije nego što skuham jutarnji čaj', izjavila je svojedobno u jednom intervjuu.
Objasnila je i zašto boji prste u crno.'Jednom prilikom sam shvatila da mogu obojati svoje prste u crno bojom za kosu. Uvijek sam mrzila lak za nokte, ali volim svoje crne prste'
Michèle je inače alžirskog porijekla. Rođena je 1944. i odrasla je u Francuskoj, tijekom Drugog svjetskog rata. Potječe iz imućne umjetničke obitelji i od djetinjstva je bila okružena zanimljivim ljudima i umjetnošću, antikvitetima i restauratorima. Detalji iz njezine prošlosti prilično su kontradiktorni i nejasni, jer Michèle radije govori o aktualnim stvarima, a u intervjuima često daje nejasne odgovore o svojoj prošlosti. Tijekom života promijenila je mnoga zanimanja i doslovce proživjela nekoliko života.
U dvadesetima je s prijateljicom nastupala u kazalištima i bavila se striptizom, a krajem sedamdesetih odlučila je napustiti dotadašnji život i preselila se u Los Angeles. U Americi se posvetila modnoj karijeri i osnovala vlastiti brend 'Lamy'. Njezin modni stil uvijek je bio drugačiji. Kako kaže, još kao mala često se neobično oblačila, a roditelji bi je na izlasku iz kuće pitali: 'Gdje ideš tako obučena?'.
Michèle tvrdi da joj je duhovna sestra Šeherezada, s kojom se poistovjećuje ne samo zbog svojih arapskih korijena, već i zbog načina na koji je iskupila svoj život pričajući svoje priče iz noći u noć. Jednako uživa u pripovijedanju i vjeruje da bi, kad bi joj ponestalo priča i prestala pričati, sigurno i sama nestala. Iz potrebe za pripovijedanjem proizašla je potreba da se iznova 'izmisli'.
Inspiracija za pokretanje vlastitog brenda bila je nužna. Francuski način odijevanja bio joj je jednostavno dosadan, predvidljiv i običan. Amerikanke su se, s druge strane, previše dotjerivale. Njezina hipijevska priroda, nemiran duh i ljubav prema afričkim plemenima, egipatskoj civilizaciji i Bliskom istoku čine spoj koji određuje njezin modni i stil života.
'Bila sam sudionica studentskih prosvjeda u Parizu '68., a početkom sedamdesetih željela sam biti Bob Dylan. Provela sam svoje tridesete živeći kalifornijski san okružena umjetnicima, kad sam rodila kćer Scarlett Rouge. Moje četrdesete bile su poduzetnička era u Los Angelesu kada sam upoznala svog dragog, Ricka Owensa, s kojim ću provesti svoje pedesete uživajući u zajedničkom životu' , napisala je u svojoj biografiji.
Michèle upoznaje Ricka kada dolazi na razgovor za posao u njezinoj modnoj marki. Rick je tada bio mladi dizajner s težnjom prema dizajnerskoj karijeri, tih se godina bavio izradom krojeva. Nakon nekoliko godina neobično prijateljstvo preraslo je u ljubavnu vezu, a zatim i u brak.
Rick i Michelle, iako neobični, po mnogočemu su idealan spoj – kako u poslu, tako i u životu, a njihova ljubavno-poslovna veza traje više od dvadeset godina.
Poznata modna dizajnerica je također kolekcionarka voodoo lutaka, neobičnih predmeta i umjetnina. Osim mode, ima još jednu veliku strast. Vjerovali ili ne, neumorna Michèle strastvena je obožavateljica boksa.
U vrijeme kada mnoge žene pokušavaju dosegnuti nametnuti ideal ljepote, sakriti bore i svoje godine, Michèle je stvorila samu sebe. Pustila da je vrijeme oblikuje te joj uopće ne smetaju šaputanja iza leđa.