'Otkantavaju moju ideju uz objašnjenje da...': Hrga je zgrožena, nikako se ne može pomiriti s ovim

Poznata je po tome da komentira aktualnosti.

patrik macek/pixsell

Bivša novinarka, poduzetnica Mirjana Hrga, na Facebooku je podijelila vijest kako je tijekom građevinskih radova za novi McDonald's u Italiji otkrivena rimska cesta dužine 45 metara. Nakon završetka iskopavanja, u restoranu je ugrađen stakleni pod čime su posjetiteljima omogućili pogled na povijesnu cestu dok jedu.

Dražen Kokorić 

'Eto, što ja stalno pričam, zahtijevam, molim... lokalne vlasti otkantavaju moju ideju uz objašnjenje da je to u Hrvatskoj, u Osoru - neizvedivo. Jedni dakle mogu, drugi ne mogu. Što će nama povijest... Sve će to jednom biti duboko pod zemljom. Tako su odlučili. U turističkom, povijesnom mjestu u kojem ni nema ničega osim povijesti... Teško se mislećem čovjeku s tim pomiriti', napisala je.

Hrga je poznata po tome da komentira aktualnosti, a nedavno se osvrnula na predsjedničke izbore u SAD-u.

Dražen Kokorić 

'Smatram da najveći poraz nije doživjela Kamala Harris. Nije ni imala dovoljno vremena da učini više od ovoga. Štoviše, treba joj čestitati na hrabrosti da uopće uđe u trku u takvim okolnostima. Najveći gubitnici američkih izbora su mediji. Kakav poraz. Kakvo dno. Do zadnjeg trenutka obmanjivati javnost kako je trka izjednačena... Tek danas nam sramežljivo priznaju da i u tom “naprednom New Yorku” Trump ima svoje pristaše. Do sada su pokazivali samo krezube, raščupane, pomaknute primitivce “koji dolaze iz ruralnih sredina”. U prijevodu - samo “seljačine” podržavaju Trumpa', poručila je.

'Poruka je bila jasna - niti ne razmišljajte o Trumpu kao opciji jer ćete odmah biti proglašeni primitivnima. A nikome nije ugodno biti primitivan. Kad vidi čuda! Danas vidimo i neke šminkere u džemperčićima, uglađene ljude, kako objašnjavaju da vole njegov fokus na ekonomiju i njegovu poruku da on ne počinje nego završava ratove. Neka američki izbori budu škola svima. A prije svih medijima. Ne radite idiote od ljudi jer jedini idioti u ovoj priči su ispali upravo mediji. Svi ostali (interesne grupe, agencije za istraživanje javnog mnijenja, PR-ovci...) samo su radili svoj posao', dodala je.