Springfield predstavlja novu 'KEEP IT! WARM! kolekciju

Brend se priprema za zimsku sezonu...

promo

Springfield je za sezonu jesen/zima '19.  predstavio  svoju prvu kolekciju odjeće koju čine visoko izolacijski, lagani kaputi, jakne, prsluci i parke napravljene od alternativne toplinske izolacije i mogućnostima odbijanja vode. Pored toga, ovi proizvodi su ekološki prihvatljivi i materijali nisu testirani na životinjama.

promo Springfield

 Komadi za muškarce i žene koji čine KEEP IT WARM! kolekciju imaju različite certifikate poput DupontTM SoronaR, održivu i obnovljivu izolaciju sastavljenu od biopolimera čiji je proizvodni proces mnogo učinkovitiji od poliestera; NeokdunR, sto posto prirodno i biorazgradivo reciklirano te proizvedeno inovativnim postupcima koji izbjegavaju uporabu štetnih proizvoda po okoliš; i RDS (Responsible Down Standard) certifikat kojim se osigurava da je korišteno perje dobiveno bez nasilja nad životinjama.

promo 

Brend je posvećen inovacijama kako bi učinio život lakšim i udobnijim svojim kupcima kroz inovativne i kvalitetne komade, te kako bi ostali odani ležernom i suvremenom stilu. To se povezuje i s brigom za Springfield muškarca i žene kada su u pitanju održivost i briga za okoliš.

Za ovu kampanju Ana Jarén i Lucas Eguibar postaju pripovjedači vlastitih priča, posebno onih koje se odvijaju tijekom zime. O ZIMI je koncept u kojem nam oba lika prikazuju svoje svakodnevice tijekom ove sezone, vrlo osobni pogled na sve što ih inspirira tijekom njihovih zimskih vragolija.

 Springfield se povezuje s tim pričama kroz svoju novu kolekciju KEEP IT WARM! kaputi - sastavljeni od izdrživih materijala poput parki i prsluka - koji se savršeno uklapaju u pripovijesti obaju likova. Ana, ilustratorica, ide kroz život neprestano tražeći inspiraciju dok Lucas, sportaš, živi okružen prirodom i, naravno, snijegom. Oboje se stalno suočavaju s izazovima, a u ovoj kampanji vidjet ćemo kako ih KEEP IT WARM! kolekcija prati.

 Koncept se odražava i u umjetničkom dijelu kampanje, kao i u video uracima. Kampanja će biti pokrenuta krajem listopada na svjetskoj razini i vidjet ćete je na mrežnim modnim platformama i u tisku, kao i na vlastitim kanalima brenda. Također će biti dostupan na Springfield web stranici i društvenim mrežama gdje ćete moći pristupiti ekskluzivnom sadržaju i mnogim drugim iznenađenjima.