Da je Hrvatska svjetski turistički hit, nije neka novost, no kada potvrda stigne od jednog od najutjecajnijih medijskih mogula današnjice, onda je to itekako važno zabilježiti. Naime, ovih je dana u Hrvatsku stigla snimateljska ekspedicija predvođena Larryjem Namerom, vlasnikom i suosnivačem mega poznatog kabelskog TV kanala E! Entertainment Television na kojem se, među ostalim, od 2007. emitira jedan od najpopularnijih reality showova na svijetu - ‘Keeping Up With the Kardashians’. Namer, koji već više od desetljeća snima dokumentarce i projekte za kinesko tržište, nastojeći tako osuvremeniti i Zapadu približiti dotad pomalo uštogljeni kineski medijski prostor, Hrvatsku i Zagreb uvrstio je u najnoviji dokumentarno-promotivni projekt ‘Explore the World’ za tamošnje tržište, što je sjajna promocija i za zemlju i za naš glavni grad. Naime, osim što je riječ o najmnogoljudnijoj zemlji na svijetu, Kinezi su poznati i po tome što vole putovati, a očekuje se da će se samo ove godine njih 110 milijuna, mahom mladih, uputiti na razna putovanja diljem svijeta.
‘Explore the World’ dokumentarni je serijal od dvanaest epizoda namijenjen upravo mladim ljudima, a koji će biti prikazan gledateljima Mango i Youku TV-a, dviju kineskih TV postaja s više od 700 milijuna pretplatnika, a Namer smatra da Zagreb i Hrvatska mladim kineskim turistima nude sve što im neko putovanje treba nuditi - srdačne ljude, povijesne ljepote, kulturu i dugu tradiciju. Čovjek, čije se bogatstvo procjenjuje na više od četiri milijarde dolara, u Zagrebu je uživao i u slobodno vrijeme otkrivajući omiljena mjesta i restorane, u čemu mu je pomogla naša proslavljena dizajnerica Aleksandra Dojčinović, čiji će se lik i djelo, među ostalim našim poznatim umjetnicima, poduzetnicima i sportašima, naći u spomenutom serijalu.
'Uživala sam na ovom snimanju iz više razloga. Jedan je svakako činjenica da je riječ o sjajnom projektu koji će, nakon završetka, biti velika promocija za našu zemlju, a drugi što sam mogla iz prve ruke upoznati kako funkcioniraju velike holivudske produkcije. U dokumentarcu sam govorila o svom brendu, ali i hrvatskoj modi općenito, o tome gdje smo bili nekad i gdje smo danas. Cijelom me pričom vodila Alice Rehemutula, mlada i lijepa holivudska glumica i voditeljica, koja je ujedno i moderatorica serijala. Ona je u našem butiku u Frankopanskoj pred kamerama isprobavala neke od naših najljepših glamuroznih haljina, pri čemu mi je priznala da bi većinu njih rado odjenula na nekom od crvenih tepiha', otkriva nam Dojčinović, kojoj suradnja sa svjetskim zvijezdama nije strana. Naime, njezine haljine već su odijevale glumice i pjevačice s holivudske A-liste, poput Eve Longorije, Kaley Cuoco, Leighton Meester, Camile Cabello, Mel B i brojnih drugih.
Dojčinović dodaje da ju je s Namerom zbližila zajednička prijateljica Ana Muhar Blanquart, koja je i najzaslužnija za uvrštavanje Hrvatske i Zagreba u ovaj projekt, a oduševila se time koliko je ovaj, prema nekim procjenama gotovo četiri milijarde dolara ‘teški’ Amerikanac, zapravo jednostavan i srdačan. 'Riječ je o čovjeku iznimne radne etike, poduzetniku bez premca koji je istodobno potpuno neopterećen društvenim statusom, koji je u poslu nevjerojatno ležeran i čiji je odnos prema novcu savršeno opušten. Kada s njim razgovarate, imate osjećaj da je sve što je dotad postigao, ostvario s lakoćom, što naravno nije točno. No njegova očita neustrašivost u poslovnom smislu i činjenica da se ne voli isticati ni u jednom smislu, doveli su ga do statusa jednog od danas najvažnijih ljudi iz medija. Njegova je jednostavnost za mene bila vrlo inspirativna, dobro sam upamtila sve savjete koje mi je dao i slobodno mogu reći da je susret i druženje s njim ovih dana napravilo pozitivan poduzetnički klik u mojoj glavi, a radujem se i nekim budućim zajedničkim projektima o kojima smo također razgovarali', najavljuje na kraju Aleksandra.