Brojne poznate razoružala nova kolekcija omiljenog modnog dodatka

KLISAB, omiljeni hrvatski modni brend nove generacije, i Ghetaldus optika, najveći domaći proizvođač i distributer u optici, u Hrvatskom glazbenom zavodu predstavili su rezultat prve zajedničke suradnje - jedinstvenu kolekciju sunčanih i dioptrijskih naočala koja će razoružati sve ljubitelje ovog nadaleko obožavanog modnog dodatka

Karla Jurić

Estetika modnog dvojca KLISAB iz sezone u sezonu privlači sve više novih poklonika, njihove revije uvijek se s nestrpljenjem iščekuju, a njihove kožnate torbe s prepoznatljivim metalnim obručem već nekoliko sezona slove kao najpoželjniji modni dodatak. Popularnim torbama koje uživaju "it" status, KLISAB je sada pridodao i kolekciju naočala proširivši tako ponudu dizajnerskog asesoara sa svojim potpisom. Ovu dugoiščekivanu kolaboraciju KLISAB za Ghetaldus, prvi su imali priliku vidjeti brojni uzvanici iz društvenog života poput Đurđe Tedeschi, Jelene Rozge, Nike Turković, Anite Dujić, Lidije Lešić, Mije Melcher, Nine Mie Čikeš, Borne Kotromanić, Ane Bacinger i drugih.

Karla Jurić 

'Jako mi se sviđa kolekcija. Osobno nisam veliki ljubitelj predimenzioniranih naočala i više sam za jednostavnije modele koji i ljepše pristaju mom obliku lica tako da ću u ovoj kolekciji sigurno pronaći nešto za sebe', rekla je pjevačica Jelena Rozga.

Velika obožavateljica sunčanih naočala je i Anita Dujić koja nam je priznala kako, za razliku od Jelene, voli eksperimentirati kada je riječ o obliku i modelu sunčanih naočala. 'Kod naočala mi je ipak najbitnije da mi štite oči i da lijepo pristaju licu', zaključila je Anita.

Među brojnim poznatima koji su bili na predstavljanju kolekcije KLISAB za Ghetaldus bio je i Horvat Čagalj koji je otkrio kako je veliki zaljubljenik u sunčane naočale te već posjeduje zavidnu kolekciju u kojoj će se svakako pronaći i modeli iz sinoć predstavljene kolekcije. 'Ova kolekcija je jako mladenačka, imao sam priliku vidjeti naočale i prije nego što je izašla i posebno mi se sviđa lanac kao dodatak. Boje su jako neutralne i idealne za proljeće', oduševljeno je rekao Horvat.


Kolekcija KLISAB za Ghetaldus sastoji se od 12 modela sunčanih i 10 modela dioptrijskih naočala. Modeli su izrađeni od metala, acetata i stakla u paleti boja koja je karakteristična KLISAB dizajnu, a dvojac je nadahnuće za kreiranje pronašao u estetici bezvremenskih klasika dodavši im pečat prepoznatljivog KLISAB rukopisa.

Karla Jurić 


„Vizualna pročišćenost, upečatljiva silueta, suvremeni pogled na klasiku i funkcionalan, nekad i multifunkcionalan dizajn je ono kako bismo mogli opisati kolekciju, ali i naš brend uopće. Zato je opravdano reći da je dizajn ovog asesoara ekstenzija estetike karakteristične za KLISAB, a realizacija Ghetaldusa je rezultirala kvalitetom izvedbe, oko čega ne radimo kompromise.“ izjavili su KLISAB dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić te pojasnili„ U dizajniranju naočala posebnu smo pažnju posvetili oblikovanju krila dinamizirajući njihovu siluetu. Posebno bismo izdvojili model s izmjenjivim staklima koji nudi mogućnost prilagodbe stylingu i raspoloženju“.

Karla Jurić 


Ova suradnja domaćeg modnog brenda s Ghetaldus optikom ne predstavlja uspjeh samo za KLISAB već i za hrvatsku dizajnersku scenu općenito dajući pozitivan primjer sinergije dizajnera nove generacije i renomiranih proizvođača.

Ghetaldus optika, koja njeguje tradiciju proizvodnje od 1957. godine, ovim je projektom pokazala kako drži korak s globalnim trendovima kojima je u fokusu na zajedničkim kolekcijama ujediniti eminentne proizvođače i dizajnerske zvijezde. Suradnjom s brendom KLISAB, Ghetaldus optika širokom je krugu svojih kupaca ponudila kvalitetan i estetski atraktivan proizvod hrvatskog dizajna približavajući se pritom i kupcima nove generacije.

Karla Jurić 


„Ghetaldus optika s tradicijom duljom od 60 godina sinonim je za kvalitetu u industriji na domaćem tržištu. S ovom suradnjom htjeli smo novoj generaciji kupaca, ali i onima koji su nam generacijama vjerni, ponuditi kvalitetan i atraktivan proizvod autentičnog hrvatskog dizajna i vrhunske kvalitete, ali i pružiti primjer konkretne podrške razvoju domaće kreativne scene kroz model suradnje koja je na zadovoljstvo svim uključenim stranama. Iznimno sam ponosna na kolekciju koju smo zajedno stvorili i osobno uživam nositi KLISAB za Ghetaldus modele“, izjavila je Kristina Kurtaj, direktorica marketinga Ghetaldus optike.

Karla Jurić 


KLISAB za Ghetaldus kolekcija je od danas, 11. veljače 2020., dostupna u odabranim poslovnicama i Ghetaldus webshopu, po cijenama od 779,00 kn do 1.099,00 kn ovisno od modelu.