Sofia Vergara u novoj ulozi

Dio prihoda od prodaje modela torbi Devotion bit će doniran za financiranje istraživačkih inicijativa na Sveučilištu Humanitas u Milanu

Profimedia

Brend Dolce & Gabbana je lansirao novu kampanju za daljnju podršku istraživačkim inicijativama koje su usmjerene na pronalazak lijeka i cjepiva za koronavirus koji izaziva bolest COVID-19. Kao znak svoje stalne posvećenosti borbi za bolji i zdraviji svijet, talijanski brend Domenica Dolce i Stefana Gabbane osnovao je projekt zanimljiva naziva Amore for Scientific Research, pri čemu će dio cjelokupnog prihoda od prodaje kolekcije Devotion biti doniran Sveučilištu Humanitas za financiranje kritičke studije o odgovorima imunog sistema na
COVID-19.

Profimedia 

"Cijeli svijet i svi naši životi nikada više neće biti isti. Mi se iskreno nadamo da će sve ovo dovesti do ponovnog rođenja i želimo dati svoj obol tako da svi mi, posebno buduće generacije, jednog dana mogu imati koristi od temeljnih znanstvenih otkrića", rekli su Domenico i Stefano u izjavi.

Profimedia 

Nova kampanja u prvi plan stavlja superzabavnu i nagrađivanu glumicu Sofiju Vergaru, koju domaća publika pamti po ulozi u seriji ‘Moderna obitelj’. Kampanja predstavlja novu kolekciju ‘Devotion’ u atraktivnim eksterijerima otoka Capri, dok slike slave život i ljepotu zavičaja kreatora slavnog i prepoznatljivog brenda.