'Game over' i za kultni brend donjeg rublja

Karantena je donijela pad prodaje i za Victoria's Secret

Profimedia

Grupa L Brands objavila je da zatvara čak 250 butika Victoria's Secret u SAD-u i Kanadi zbog pandemije koronavirusa.
Sa prodajom manjom nego ikad (ukupna prodaja brenda pala je 46% tijekom prvog kvartala), financijski direktor Stuart Burgdoerfer rekao je da je donio važnu odluku za legendarni brend donjeg rublja. Odluka je stigla nekoliko tjedana nakon dogovora o prodaji većinskog udjela Victoria's Secret-a kompaniji Sycamore Partners.

Posao ns kraju nije dogovoren i čelnici brenda su odlučili zatvoriti 250 trgovina.Pad prodaje Victoria's Secret brenda nije nikakvi novitet niti je rezultat koronavirusa. Imidž brenda je snažno poljuljan prošle godine, kada je Ed Razek, generalni menadžer prodaje rekao da brend ne prihvaća plus size i transrodne modele. Nakon velike osude, brend je krenuo sa reorganizacijom, ali veliki Victoria's Secret show je otkazan čime je dodatno narušena vjera fanova da će se ovaj brend dignuti iz mrtvih.

U međuvremenu je Rihanna svojom Savage x Fenty linijom donjeg rublja preuzela primat na tome tržištu, kao i neki drugi brendovi iz Calzedonia grupacije. Inače, Victoria's Secret lansirao je karijere nekih od najljepših žena svijeta, poput Gisele Bundchen i Alessandre Ambrosio, a tome je sada došao kraj. Tek se treba vidjeti kako će ova kompanija poslovati u drugome kvartalu, kada se očekuje još brutalniji pad prodaje diljem svijeta.