Jedinstven oblik nakita

Brend Monoi osnovali su prije dvije godine Marko i Maja Bačanin u Novome Sadu kako bi stvorili jedinstven svijet modnih dodataka u kojemu trendovi i promjene sezone ne igraju toliko važnu ulogu

marija andrić

Spontano smo prenijeli osnovne geometrijske elemente u strukturne ručno izrađene komade nakita s fokusom na čistim tehničkim detaljima. Ovo su jednostavni oblici, neopterećeni ukrasnim detaljima, a efektni su zbog neočekivanog izgleda kada je riječ o nakitu. Jako nam je važno kako nakit izgleda i kada se ne nosi, odnosno kao samostalan dizajnirani element - govore Maja i Marko Bačanin, dizajneri i osnivači brenda Monoi.

marija andrić 


Sav nakit izrađuju od srebra i zlata u obiteljskoj radionici u Novom Sadu, spajajući pritom tradicionalne, održive metode izrade i suvremeni dizajn. Proizvodni proces, kako sami navode, počinje preradom i rafiniranjem srebra ili zlata. Pomno praćenje materijala od početne faze izrade nakita pridonosi kvaliteti završnog proizvoda. Uz to, važno je istaknuti da se drže i nekonvencionalnog postupka izrade srebrnih limova, što je još jedan od ključnih atributa nakita Monoi. Razvijena ‘in house’, uz pomoć tima tehnologa, takva izrada posebno odgovara specifičnoj strukturi materijala potrebnoj za nakit Monoi.

marija andrić 


Spoj dugogodišnjeg iskustva temeljenog na obiteljskoj manufakturi proizvoda od plemenitih metala i vještine stečene u arhitektonskom obrazovanju rezultirao je prepoznatljivom pročišćenom estetikom kolekcije prstenja.
Fokusom na funkciju i jednostavnu estetiku, ali bez žrtvovanja udobnosti, postiže se lako integriranje nakita u bilo koji način odijevanja ili priliku.
- U svemu što kreiramo ne vodimo se trendom nego intuicijom i osobnim ukusom. Ideja je da estetika brenda privlači ljude određenim načinom razmišljanja, a ne samo stilskim senzibilitetom. Želimo da kupci osjete dio pozitivne energije uložene u stvaranje svakog proizvoda - ističu Marko i Maja.

marija andrić 


Koncept brenda Monoi su male, ručno rađene serije nakita koje ne dolaze s oznakom sezone za koju su namijenjene.
Nova kampanja za kolekciju naušnica i narukvica pod nazivom Textures ovih je dana predstavljena javnosti, a čitatelji Storyja imaju priliku vidjeti je među prvima. Kolekcija je, očekivano, inspirirana različitim ‘teksturama’ osjećaja koji prate upečatljivu 2020. godinu.
I detalj za kraj˝- zanimljivo je da se svi modeli naušnica Monoi mogu međusobno kombinirati. Naušnice će se prodavati pojedinačno, što kupcima omogućuje kreativnu slobodu i zabavnu personalizaciju nakita.