Iz Pariza s ljubavlju!

Najrelevantniji tjedan mode u Parizu, onaj za sezonu proljeće/ljeto 2021., prvi je eskapistički iskorak industrije izvan okvira koronakrize koja je sve promijenila

Profimedia

Nakon digitalnoga londonskog izdanja i polovično odrađenog tjedna mode u Milanu, gdje su samo neke revije bile u klasičnom obliku, a većina se dizajnera odlučila za virtualnu prezentaciju, pariški tjedan mode ispunio je sva očekivanja. Čak i više od toga.
I to prije svega zato što popis dizajnera koji sudjeluju u programu izaziva veliku pozornost ljubitelja modne industrije, bez obzira na sveprisutnu koronakrizu koja je ograničila broj okupljenih u publici, ali i onemogućila međunarodne letove. Tako su sa svih druženja izostali najvažniji svjetski modni urednici i blogeri, većina modnih insajdera pratila je revije putem društvenih mreža, a neki su se dizajneri ipak odlučili za klasičnu prezentaciju.

Profimedia 


Jedna je od njih i Virginie Viard, kreativna direktorica Chanela, koja je prošle godine naslijedila Karlov tron i nastavila stvarati u zadanim okvirima modnoga maga. Za sezonu proljeće/ljeto 2021. bila je vidno nadahnuta poviješću suvremene kinematografije, pri čemu je Grand Palais - palača u kojoj se održavaju sve Chanelove revije - još jednom postao nezaboravna kulisa za prezentaciju odjeće. Klasici tog brenda, od malih crnih haljina do jaknica i sakoa od tvida te kultnih torbica i odijela koja izazivaju zavist, bili su dijelom kolekcije u koju je Virginie ubacila i nekoliko kolorističkih komada kako bi se još više približila mlađoj publici. Bljesci fuksije savršeno su odgovarali trenutku obavijenom neizvjesnom budućnošću koja nas sve čeka u mjesecima koji slijede.

Profimedia 


Vrhunsku kolekciju ponovno je predstavio Nicolas Ghesquiere, modni mag kuće Louis Vuitton, koji ne posustaje od zamućivanja linija između tipično ženskog i očekivanoga muškog odijevanja stvarajući uniseks modu koja ima sve više obožavatelja diljem svijeta. Njegovi krojevi na prvi pogled podsjećaju na osamdesete godine prošlog stoljeća, ali uz dozu potrebnog ZF-a po kojem je toliko prepoznatljiv u svijetu. Nije mogao ostati politički neutralan pa je svojim američkim prijateljima poručio da glasaju na skorašnjim izborima dizajniravši majicu s velikim natpisom VOTE, kojom je otvorio reviju.

Profimedia 


Olivier Rousteing kolekciju za Balmain izveo je pred prva dva reda ekrana na kojima su bili influenceri, urednici i utjecajni stilisti koji su reviju gledali iz sigurnosti svojih domova. Ideja je neke prenerazila, jer su ljudi doslovno pretvoreni u avatare koji postoje u virtualnom svijetu, a neki su je oduševljeno pozdravili. Industrija se mijenja, tehnika i tehnologija donose svoje. I to je sve 2020. godina!