Lady Gaga viđena u Arena Centru
Posjetila je centar povodom desete godišnjice
Za početak ćemo vas zamoliti da uđete u osobni vremeplov i vratite se deset godina unazad. Razmišljajte o desetljeću iza vas i pokušajte istaknuti nešto što povezuje sve te godine. Možete li istaknuti jednu konstantu za koju biste mogli svjedočiti da se protezala vašom svakodnevicom sve to vrijeme?
Vjerovali ili ne, svima nam je zajednička konstanta odlazak u kupnju, odnosno iskustvo šopinga. Svi nabavljamo namirnice, odjeću, obuću i druge potrepštine. I dok je jednima to omiljena aktivnost, drugi je ne vole (no ipak je moraju kad-tad obaviti).
Kada govorimo o šopingu, ne možemo ne spomenuti zagrebačku meku u koju rado dolaze stanovnici metropole, ali i oni koji Zagreb posjećuju turistički te se ondje nađu na jedan ili više dana. Arena Centar je višedimenzionalna platforma za uživanje u očaravajućem iskustvu kupnje.
Dizajn i atmosfera vizualni su elementi koji utječu na osobno iskustvo posjetitelja, a oni se zbog uvijek izvrsne kvalitete proizvoda tamo osjećaju posebno. Bogata ponuda i iznenađujuća kvaliteta proizvoda, kao i svih ostalih “ambasadora” ovoga giganta učvrstili su odnos s kupcima i tako dobili njihovo potpuno povjerenje. Zahvaljujući tome, uvijek se rado vraćaju pa možemo reći da ih svi putevi šopinga vode upravo u Arena Centar.
Kada se već nalazite u vremeplovu, zamolit ćemo vas da se prisjetite jednog izuzetno važnog trenutka koji se dogodio prije jednog desetljeća. Podsjetit ćemo vas, prije točno deset godina otvorena je Arena Zagreb i tog dana održao se spektakularan koncert Lady Gage.
Kako bi vas podsjetili na taj iznimno popularni događaj Arena Centar je svim kupcima i obožavateljima uljepšao svakodnevicu pa je nakon deset godina u prostor centra ponovno kročila Lady Gaga. Ovaj je put riječ o njezinoj dvojnici Roxanne, članici skupine House of Flamingo.
Riječ je o queer umjetničkom kolektivu koji od sredine 2013. godine aktivno djeluje na zagrebačkoj nezavisnoj kulturnoj i queer sceni. “Drag nisu samo make up i vlasulja, to je cijeli karakter. Ovisno o zadatku, mi glumimo, nastupamo, plešemo, poziramo, režiramo, pjevamo, montiramo, dizajniramo, snimamo, animiramo, kuhamo itd. Svaki naš program, gostovanje ili snimanje zahtijeva određenu pripremu, probe i uvježbavanje kako bi krajnji rezultat bio na zavidnoj razini”, komentirala je Roxanne.
Za ovu je priliku Roxanne provela poslijepodne u trgovačkom centru pokazujući nam kako nas sve može povezati to iskustvo. Primarni je razlog za dolazak, naravno, šoping. “Kupnja odjeće i nekih komada za Roxanne u Arena Centru nije mi nimalo strana. Nosila sam odjeću brojnih brendova kako bismo prikazali nekoliko cool outfita prema uzoru na streetstyle Lady Gage. Toliko je toga bilo na meni taj dan da ni ne znam točno koje smo sve brendove prošli, ali mogu reći da su mi Guessovi odjevni komadi ostali u sjećanju”, rekla je Roxanne.
“Iznenadila me ponuda sexy komada sa stavom”
Kožni lakirani baloner iz Guessa ili PVC parka iz Replaya, prema riječima stilistice, Marcele Vrček, statement su komadi koji ne traže mnogo dodataka, a izgledaju fantastično na svima i bilo bi sjajno da vam se nađu u ormaru ove jeseni. Uz traperice i čizme odličan su izbor za dnevni look, a prebačeni preko providnog bodija u kombinaciji s mrežastim najlonkama i čizmama na petu potpuni su serve. “Itekako su nosivi iako su upareni na način koji reprezentira Gagu te se, naravno, ne bi svaka žena osjećala ugodno u takvom stylingu, ali bi sigurno pojedine komade mogla unijeti u svoj ormar”, istaknula je Marcela.
Svi volimo odjeću s dvije dimenzije
Dieselova uska crna haljina iz trgovine Fashion&Friends odabir je koji se može nositi na više načina. Kao dio dnevnog looka možete je nositi i u uredu i na faksu jer je udobna te ima džepove i nekoliko srebrnih karika utkanih s prednje strane. Stražnja je strana haljine "ispirsana" po dužini te ako se okrene naopako, odnosno ako se stražnja strana nosi s prednje, odličan je izbor za izlazak. Savjet više – ako je nosite na pravilnoj strani tijekom dana, nakon posla je možete samo okrenuti i spremni ste za zabavu.
PVC komad i savršeni su za jesen
PVC parke, kožni baloneri i sjajne jakne sigurno su izvrsne opcije za ovu sezonu, a možete se poigrati i bojama, npr. PVC jakne iz Mohita osim u crnoj, dolaze i u crvenoj te chrome nijansama. Iako stižu tmurni dani, katkad proviri i sunce pa nije loše vrijeme za statement naočale koje su u Optici Anda na odličnom popustu. “Preporučujem one masivne, šarenijih ili crnih okvira, kakve sam odabrala za Roxanne. Možete ih pojačati i lancima u boji, koji su također u ponudi optike”, savjetuje Marcela.
Zbog užurbanog ritma i svakodnevice u kojoj nastojimo funkcionirati te biti učinkoviti sjajno je kada na jednome mjestu možemo obaviti sve – kupiti sve što nam je potrebno, ali i sjesti, odmoriti se, popiti kavu, otići na frizuru, izraditi ključeve, platiti račune ili pogledati dugoočekivani film koji će nam nakon napornog dana omogućiti prelazak u neku drugu dimenziju sjajnih efekata i iznimnog osjećaja. Ako ste spremni za tu avanturu, svakako posjetite CineStar i prepustite se odličnom osjećaju koji će vam upotpuniti Gold Class dvorane. Tamo ćete se zaista osjećati moćno!
Naravno da je u ovoj priči, dok svakodnevno doznajemo nove informacije vezane uz pandemiju koja je pogodila svijet neizmjerno važno spomenuti da se iskustvo kupnje u Arena Centru temelji na sigurnom šopingu. Jedini međunarodno priznati program Safe Shopping Centers dodijelio je Arena Centru certifikat kojim potvrđuje uspješnost borbe s virusom. To znači da možete bez bojazni i, naravno, uz pridržavanje epidemioloških mjera uživati u obilasku trgovina te u bogatoj ponudi pronaći sve za sebe i svoju obitelj. Odlazak u trgovački centar može biti višestruko iskustvo i svojevrsna avantura u kojoj će uživati i najmanji članovi obitelji.
Prvo desetljeće je brzo prošlo, jer u ugodnom društvu vrijeme brže prolazi. Kao znak zahvale u razdoblju od 12. do 16. studenoga u Arena Centru su pripremili mnoga iznenađenja za vas i baš sve za deset! Uživat ćete u popustima, poklonima, zanimljivoj nagradnoj igri u kojoj nagrađuju desetero sretnika sa 10.000 kuna i, naravno, sigurnom šopingu u Arena Centru. #siguranshopping
Sadržaj je kreiran u produkciji native studija Adria Medije Zagreb u suradnji s Arena Centrom i u skladu s vizijom AMZ premium brendova.