Andrea Trgovčević: 'Ne volim odjeću koja me sputava'

Ponosna vlasnica novog domaćeg brenda nam je ispričala svoju priču

Instagram / PetraRia

2020. godina je za nekoliko dana gotova. Dok se neki vesele novom početku s prvim danom 2021. godine, nekima će ova izazovna godina ipak ostati u lijepom sjećanju. Nekoliko domaćih lica su ovu godinu iskoristili za nove poduzetničke pothvate. Tako je Hrvatska dobila još jedan domaći modni brend pod nazivom TWNTY-TWNTY. Riječ je o modnoj liniji dviju djevojaka, Petre Perkov i Andree Trgovčević. Dvije dame koja obožavaju putovanja, ovu su godinu morale 'stati na loptu' što se te strasti tiče pa su svu tu ljubav pretočile u liniju trenirki, koje su ove godine totalni must have. Cijelu priču o novom brendu, za Story.hr je ispričala simpatična Andrea.

Iza brenda TWNTY- TWNTY stoje dvije zaljubljenice u modu, putovanja, fotografiju, digitalni marketing i komplete odjeće koji nadilaze sportsku i pretvaraju se u urbanu modu. 'Petra Perkov ima odlično oko i zaslužna je za vizuale, dok sam ja brendu utkala marketinšku stranu te promislila kako ga brendirati kroz urbane mlade ljude, koji mogu i ne moraju biti influenceri', započela je za Story.hr njihovu priču Andrea. 

Kako ove godine nisu putovale toliko koliko su htjele, inspiraciju su pronašle upravo u tim putovanjima koja su sada ipak na pauzi. 'Inspiracija su nam bila putovanja na kojima smo često limitirani količinom odjeće koju možemo ponijeti sa sobom. Moramo uvijek kalkulirati i birati komade koji su prilagodljivi različitim stilovima, prigodama i vremenskim uvjetima. TWNTY- TWNTY baza su kompleti koje je dovoljno obući da bi se osjećali spremno I moćno. Petra i ja smo dugo razmišljale o pokretanju brenda koji nadilazi modu, ali je moderan, no nikad nismo imale dovoljno vremena. Onda nas je ova neobična godina malo posložila, mi smo posložile prioritete i tako stvorile brend značajna naziva TWNTY – TWNTY', ispričala nam je. 

Inspiracija su nam bila putovanja na kojima smo često limitirani količinom odjeće koju možemo ponijeti sa sobom

Uz sve to, na stvaranje brenda ih je potaknula i vlastita potražnja za komadima koji su univerzalni, kvalitetni i cijenom pristupačni. 'Željeli smo stvoriti uključivi brend, komade koji dobro stoje svima i daju modni stav. Na kupcu je kako će kombinirati TWNTY-TWNTY komade. Kvalitetna odjeća koja se lako pretvara iz sportske u urbanu, elegantne u casual ili eklektičnu je odjeća koja je naš modni odabir i privatno. Volimo komade koji se mogu lako kombinirati i nositi na mnogo načina, ponekad neočekivanih načina. Bitno nam je imati dobru obuću i modne dodatke koji nisu tipični, a koji će svaku kombinaciju učiniti malo atraktivnijom', govori nam Andrea.

U nastavku je istaknula koliko im je važna kvaliteta proizvoda. 'Željele smo komplete u kojima se može provesti dan, koje su savršeno mekane, udobne, a uz sve i estetski dovedene do onoga što nas čini sretnima – a i kupce. Željele smo trenirke koje zadovoljavaju potrebe urbanog čovjeka. Mogu se kombinirati s pleteninom, raznim kaputima, pa i bundama ako ste dovoljno smjeli. I dalje najviše podržavamo da ih se nosi u kompletu jer najviše smisla imaju upravo u tom obliku – barem ako nas pitate. Dečki bi mogli igrati na sigurnu kartu, pa će vjerojatno nositi total TWNTY-TWNTY look', govori o brendu koji se ne dijeli na mušku i žensku kolekciju. 

'Imamo uniseks modele u tri tipične S, M, L veličine koji dolaze u zanimljivom spektru boja. Klasična crna i bijela te bež, siva i tamnoplava smjenjuju se s lila, eklektično ljubičastom i petrolej zelenom, bojama koje nisu toliko dostupne na tržištu. Tu su još i Tshirtovi te neizostavne zaštitne maskice za lice. Posebno smo ponosni na pamučne materijale s kojima radimo', Andrea ne krije ponos i uzbuđenje.

Iako je ovo prva kolekcija, vjeruje da će se brenda razvijati prema željama tržišta i kupaca. 'Već imamo planove za novu kolekciju, no nećemo ništa otkrivati. Nastavit ćemo raditi s bojama, to je jedino što mogu otkriti', samozatajna je. 

Za kraj nam je ispričala i kako ona ove komade kombinira. 'Živim jako ubrzan život pa ne volim odjeću koja me sputava. Volim oversized kapute koje ću onda kombinirati na skinny hlače. Volim donje dijelove trenirki kombinirati sa zanimljivim puffer jaknama. Volim dobar streetwear i odjeću s porukom. Tako je nastao TWNTY-TWNTY, zahvaljujući svemu što volimo', istaknula je pa nastavila i otkrila nekoliko trikova prilikom pakiranja za nadolazeća putovanja, kojima se svi nadamo.

'Kada putujem, jako mi je bitno imati odjeću koja se lako kombinira, baš kao što volim nositi takvu odjeću i kada nisam na putovanjima. Ovisi o kakvom se putu radi, pakiram se na način da svaki komad mogu upariti u različitim kombinacijama. Naučila sam da nije potrebno pretrpavati kovčege i na kraju na put ponijeti odjeću koju neću niti obući. Odjeća mora biti zabavna, ali na putovanju i funkcionalna. Jednostavnije mi se spremiti za toplije krajeve jer onda stane više odjeće. Dobri badići, zanimljive haljine i marame koje se mogu nositi na sto načina moj su ljetni odabir. I naravno, od sada i TWNTY – TWNTY komadi od kojih se ne odvajam. Prednost je svih nabrojanih komada što se doista ne gužvaju, no za svaki slučaj ih zarolam i slažem u male valjke radije nego da slažem odjeću jednu na drugu. Tu grešku rade mnogi i tako se odjeća najviše gužva. Ako dobro zarolate i složite odjeću s planom, ona je spremna za nošenje čim je izvadite iz kovčega', zaključila je poduzetnica Andrea.