Reebok predstavlja nove, reciklirane ClassicLeatherLegacy tenisice

U sklopu nove kampanje 'Writeyourlegacy' vodeći globalni fitness brend lansira tenisice izrađene od recikliranih materijala za čiji su izgled zaslužni kreativci iz cijelog svijeta

promo

Vodeći globalni fitness brend Reeboklansirao je nastavak kampanje „Writeyourlegacy“ i u sklopu nje predstavio i novi model tenisica ClassicLeatherLegacy izrađene od 30 posto recikliranog materijala. Reebokov model ClassicLeatherLegacyinspiriran je legendarnim modelima Aztec i ClassicLeather, ali prilagođen modernoj današnjici, a ove sezone je nadograđen recikliranim materijalima. Ukratko: inspiriran prošlošću, stvoren za budućnost.

promo 

Briga o okolišu i održiv način poslovanja danas su ugrađeni u poslovne strategije gotovo svake moderne kompanije, a Reebok ovom kampanjom želi potaknuti odgovornost u zajednici te dati svoj doprinos podizanju svijesti o ovoj izuzetno važnoj temi.
U stvaranje novog modela tenisice i osmišljavanje nove kampanje uključili su kreativce iz cijelog svijeta. ClassicLeatherLegacy tenisice izrađene su imajući na umu održivu budućnost, a dizajnirane da slave zajednicu, pozitivne promjene i različite osobnosti koje oblikuju vlastito naslijeđe. Reebokovi partneri u ovoj kampanji tzv. 'ClassicsCollaborators' bili su različiti društveno angažirani pokreti: TheKickback iz SAD-a, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje. Radi se o pokretima koji u svojim lokalnim zajednicama djeluju različito, ali imaju istu filozofiju: 'ne možemo promijenitisadašnjost, ali možemo utjecati na ono što slijedi'.

promo 

TheKickback osnažuje mlade u sjevernoameričkim zajednicama pretvarajući sport, umjetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje djece. Nadaju se da će njihova ostavština slomitiniz barijerakoje imaju djeca iz zajednica koje su u društvu u određenom nepovoljnom položaju. RAAH je, pak, osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbjeglica i žrtava trgovine ljudima.Youngmin Kang, pak, želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lijepih, jedinstvenih umjetničkih djela. Svima njima je bolji svijet za buduće naraštaje najvažniji cilj. Upravo je to poruka koju Reebok želi poslati u svojoj kampanji 'Writeyourlegacy': ostavite trag, poduzmite nešto za bolju budućnost, ostavite ovaj planet u naslijeđe i nekim budućim generacijama.

promo 

TenisiceClassicLeatherLegacysu dostupne u Buzz, TheAthlete’s Foot, Shooster, Ferivii Shoe Be Do trgovinama po cijeni od 749,00 HRK.