Blogerica nam se pohvalila: 'San koji sam sanjala jedne noći je ostvaren'

Jedne noći joj je u snu sinula ideja, a danas je javnosti predstavila nešto novo i drugačije!

Instagram

Kao djevojčica sanjala je nešto sasvim drugačije. S godinama je shvatila što je zanima pa je tako danas ponosna vlasnica novog modnog brenda imena 'Out'. Upravo je izašao, a naša blogerica Lorin Nukić, vlasnica istog, nam je otvorila dušu i ispričala cijelu priču oko ove nove modne priče. Kako nam je rekla, sve je počelo kao jedan san. Jedne noći joj je u misao stigla ideja, koju je danas pretočila u stvarnost. Što se krije iza ove priče, koji su bili najveći izazovi, ali i gdje sebe, ali i svoj brend vidi za nekoliko godina, otkrila nam je u nastavku. 

Pave Elez 

Možete li nam reći nešto više o brendu?

Ideja za brend mi je došla prije sigurno više od dvije godine. Zamislila sam da to bude nešto što je udobno, nosivo svaki dan, a opet da se u tome osjećamo dovoljno dobro da možemo i navečer u grad. Iz te prve ideje su se onda razvili neki modeli koji po meni stvarno jesu drugačiji, a to je hudica koja je napravljena kao da ima korzet i hudica koja na rukavima ima perje, dovoljno lijepo i fancy za neki izlazak.

Sve printeve je crtala moja mama

Od kud ideja za imenom?

Ovo će zaista zvučati kao totalni klišej, ali stvarno je bilo tako. Ja sam zapravo cijelu ideju oko brenda sanjala. Pa mi je tako u snu došla ideja za ime, logo.. Logo sam dala napraviti odmah sutradan kada sam se probudila da ne bih zaboravila izgled loga ni ime. A tek onda sam ideju i san prepričala bliskim ljudima. Tako da logo i ime imam već jako dugo i samo je čekalo svoj trenutak.

Pave Elez 

Koliko ste dugo o ovome maštali?

Maštam o ovome već više od dvije godine, kao što sam i gore spomenula. Od tada razvijam sve korak po korak. I ne mogu vjerovati da je sada došao trenutak kada je to sve već gotovo. Kao manja, ne mogu reći da sam maštala da ću razviti baš ovo, ali sam uvijek maštala da ću imati nešto svoje, neki brend. Samo tek kada sam malo odrasla i upoznala bolje sebe sam otkrila što zaista želim da to bude.

Recite nam nešto o prvoj kolekciji i zašto je odabir pao baš na to?

Kao što sam već spomenula, cijeli koncept brenda sam zamislila da je udoban, a nosiv u gotovo svim prilikama. Možda ne svi modeli, ali barem neki od njih. Pa je tako i prva kolekcija prvenstveno udobna. Ono što je meni najposebnije je to što je sve printevi koji se nalaze u kolekciji, crtala upravo moja mama po mojim idejama. Kasnije su ti crteži digitalizirani. I u planu nam je zadržati tu praksu i smatram da je to nešto po čemu je moj brend definitivno drugačiji.

Pave Elez 

Za koga je vaš brend stvoren? Kako biste opisali savršenog kupca?

Brend je stvoren za sve koji vole street style modu, trendove i komfor. Kao što stalno naglašavam, udobnost nam je na prvom mjestu. Nemam u glavi sliku savršenog kupca, svatko kome se sviđa i tko se odluči biti dio naše priče, vjerujem da će im se svidjeti naš brend.

Je li Vas i u jednom trenutku bilo strah ili ste htjeli odustati od svega?

Nije me bilo strah, ali kako se bližilo sve to kraju, par dana pred izlazak moram priznati imala sam mali strah i tremu. Ali malo straha i treba biti, to je pozitivno. Na odustajanje nisam pomišljala. Rekla sam sebi da ću napraviti sve što sam zamislila i da moram probati. Draže mi je probati i ne uspjeti, nego ne imati hrabrost za ostvarivanje svojih ciljeva pa da se pitam cijeli život što bi bilo da sam ipak probala...

Pave Elez 

Koji su bili najveći izazovi putem?

Najveći izazov definitivno mi je bilo pronaći kvalitetan tim ljudi za izradu mojih stvari. To je baš bilo izazovno i to je najveći razlog zašto mi je trebalo više od dvije godine da realiziram cijelu svoju ideju. Najvažnije mi je bilo da to budu dobri materijali i da bude odlično sašiveno. Što sada smatram da je, i jako sam sretna što imam priliku raditi s profesionalcima.

Da sada krećete ponovno u sve ovo, biste li išta promijenili/napravili drugačije?

Ne bih. Ništa ne bih promijenila, zadovoljna sam sa svime. Naravno, vjerujem da ću iz kolekcije u kolekciju biti sve bolja i da će shodno s time i brend napredovati, svaki dan se uči nešto novo.

Pave Elez 

Gdje se vidite (ali i svoj brend) u narednim godinama?

Ja uvijek volim planirati u tišini pa tek kada je sve gotovo pričati o tome. Gdje sebe i svoj bred vidim u budućnosti? Teško pitanje, ali nadam se da će kroz pet godina brend iza sebe imati uspješne kolekcije i da ću ga razviti. Vidim se definitivno posvećena Outu, vidjet ćemo što nosi budućnost veselim se tome jako!