Kada je pjevačica Kelly Rowland u siječnju na Instagramu objavila video u kojem u devetom mjesecu trudnoće pozira u uskom, crnom kombinezonu nalik sportskom trikou, činilo se kao da je odlučila zabaviti i nasmijati pratitelje. Nikome tada nije palo na pamet da je riječ o najnovijem odjevnom komadu za trudnice koji je posljednjih tjedana postao pravi hit.
Toliko je udoban i atraktivan da su ga počele nositi i žene koje nisu trudne. Bumpsuit je naziv brenda koji je osmislila poduzetnica i model Nicole Trunfio koja je prve dvije trudnoće provela u ogromnoj, neprivlačnoj odjeći, a kada je treći put ostala trudna bila je odlučna u namjeri da pronađe nešto udobno, ali istovremeno atraktivno, nešto što će moći nositi i nakon poroda. Tako je nastao ovaj popularni „triko“ koji uglavnom dolazi u dvije boje – crnoj i bijeloj.
– Na pokretanje linije me inspirirala potreba za nečim laganim i ugodnim, nečim u čemu bih se osjećala dobro i izgledala dobro svaki dan. Inspirirao me i nedostatak udobne i elegantne odjeće za trudnice. Nikad nisam pronašla ništa što bi odgovaralo mom stilu. Još jedan inspirativan faktor bila je pomisao na trošenje novca na trudničku odjeću koju poslije ni mrtva ne bih odjenula – opisuje Nicole još uvijek iznenađena uspjehom svog brenda. Osobito činjenicom da su kvalitetan dizajn prepoznale i žene kojima on prvotno nije bio namijenjen, brojne „netrudnice“ poput modela Shanine Shaik.
Na pitanje što misli zašto je bumpsuit toliko popularan vlasnica brenda odgovara: „Bumpsuit je nešto što možete nositi cijeli dan, u bilo kojoj prigodi - od odlaska u školu po dijete do izlaska na večeru u restoran. Ima dodatnu podstavu za još jaču potporu i neprozirnost, a tkaninu je nježna poput maslaca. Možete ga nositi u svim fazama trudnoće, toliko je rastezljiv, ali se i lako vraća u prvobitni položaj pa ga možete nositi i nakon poroda. Mislim da ću taj kombinezon nositi i u 60-im godinama života. Zapravo, ispraznila sam većinu ormara i sačuvala sam samo onu odjeću koju mogu kombinirati s kombinezonima".