adidas inspirira ljude diljem svijeta: ništa nije nemoguće

Nova brend kampanja 'Impossible is Nothing'
adidas ostaje fokusiran na inovacije Foto: Press

adidas danas lansira novu ekskluzivnu brend kampanju 'Impossible is Nothing' u kojoj će poznate osobe iz svijeta sporta, glazbe, showbiza, YouTubea i Instagrama poručiti ljudima da ništa nije nemoguće. Ovom kampanjom omiljeni sportski i lifestyle brend ponovno svijetu šalje poruku da sport ima moć promijeniti živote i da na život treba gledati s optimizmom.

Beyonce Foto: Press

U tvrdnji da ništa nije nemoguće brend podržava i cijela adidas zajednica i svi adidas partneri. Svjestan zajedničke moći adidas pokreće svoj najambiciozniji projekt do sada – 'Impossible is Nothing'. Tim povodom snimljen je dokumentarni serijal sastavljen od kratkih videa koji otkrivaju do sad neviđenu stranu najpoznatijih pojedinaca u svijetu. Serijal je praćen emocionalno snažnim dijalozima od strane njihovih prijatelja i kolega te brojnim arhivskim snimkama, a u dokumentarcu sudjeluju Beyoncé, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah, Siya Kolisi i Nneka Ogwumike.

Siya Kolisi Foto: Press

Prikazujući prije nikad viđene, njihove intimne trenutke, serijal prati priče iz sporta i kulture pokazujući kako su optimizam i proaktivnost oblikovali živote aktera. Istražujući budućnost koju su zamišljali, uočavajući prilike i pretvarajući ih u stvarnost, adidas slavi poznate pojedince koji su ostavili trag u povijesti na globalnoj pozornici. Cilj je inspirirati i ohrabriti ljude za prepoznavanje vlastitih mogućnosti.

Mohamed Salah Foto: Press

U Hrvatskoj su se u kampanju uključili: pjevačica i poduzetnica Lana Jurčević, televizijska voditeljica i podcasterica Ana Radišić, reperica i influencerica Karla Zelić ili Superbabe Killah, sportaš i influencer Fran Lauš, YouTuber Ivan Rado ili Malajski Tapir, trap trojac Kuku$, DJ duo Vanillaz, rukometaši Domagoj Duvnjak, David Mandić, Luka Cindrić i drugi poznati sportaši te adidas Runners treneri.

adidas će se u budućnosti fokusirati na održivost, vjerodostojnost i uključivost Foto: Press

„'Impossible is Nothing' je više od kampanje – to je naš stav. Prepoznavanje vlastitih mogućnosti uz optimizam je ključ postizanja našeg cilja da kroz snagu sporta mijenjamo živote ljudi. Ovaj stav je ono što nas inspirira svaki dan i što nas tjera graditi budućnost. Prepoznati mogućnosti danas znači stvarati bolje sutra za ljude diljem svijeta“, rekao je Brian Grevy, član Uprave adidasa.

adidas sve više koristi reciklirane materijale Foto: Press

adidas je nedavno otkrio svoje planove za stvaranje bolje budućnosti. Fokusirat će se na tri područja: održivost, vjerodostojnost i uključivost. Brend je prepoznao mogućnost za održivu budućnost s obvezom da do 2024. koristi samo reciklirani poliester u svim proizvodima. Prepoznao je mogućnost za ujedinjenje i uključenje svih ljudi u sport, što uključuje i proširenje adidasovog ugovora s UEFA-om na Ženski EURO i Ligu prvaka. Prepoznao je mogućnost za poticanje inovacija koje nisu nikada prije istražene što uključuje i korištenje potencijala 3D printanih uložaka. Jer ništa nije nemoguće.