Moda je ponovno zavladala zagrebačkim centrom, a ove je subote špica bila u Dežmanovom prolazu. U odličnoj atmosferi, na jednom mjestu mogle su se vidjeti kreacije najboljih domaćih dizajnera, ali i stylish kombinacije poklonika mode koji su jedva dočekali tople zrake lipanjskog sunca kako bi uživali u druženju s prijateljima i uveličali ovaj dugo iščekivani Elle Boutique.
Kreacije su posjetiteljima predstavili poznati domaći brendovi: Donassy, Boudoir, Sopar, Lei Lou by Alex Dojčinović, Sheriff & Cherry, My Mon Mon, Link by Ogi Antunac, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Tara Fashion, LP Design, Algebra Apparel powered by Saša Joka, Maleza, Little Wonder, Seadro i Constantly Incomplete Monike Zubović, Studio Marković, House of Kiwi, Mustra, The All i Mirne Sišul, Krie Design, Lokomotiva by Lana Puljić, Mammii Studio, Cherry Dear, Amaranthine, Go Retro Tomislava Macana, VENA candy i Natali Jewellery, te Hudog&Hucat, a brojne su fashionistice imale priliku kupiti sve što im je potrebno za stylish ljetovanje po promotivnim cijenama te uz dodatni popust od 20% za plaćanje Mastercard® i Maestro® karticama.
‘Hvala Elle-u što nas je okupio i napravio pravo malo slavlje u čast mode i dolaska ljeta. Bio je odličan odaziv i u Dežmanovom prolazu nastao je šareni, razigrani šušur koji nam je toliko nedostajao’, izjavila je dizajnerica Krie Designa, Kristina Burja te odlično sažela kolektivni osjećaj koji je vladao u subotu.
ELLE Boutique način je da omogućimo dizajnerima da svoju modu predstave široj publici, a posjetiteljima damo priliku da podrže domaći dizajn po promotivnim cijenama. Platforma ELLE Boutique s predznakom 100% hrvatski dizajn promovira održiv pristup modi, ‘slow fashion’, te podsjeća kupce na vrhunsku kvalitetu proizvoda domaćih dizajnera.
Među dizajnerima je koji su sudjelovali na Elle Boutiqueu je i nagrađivana dizajnerica Monika Zubović koja je osim svog brenda Seadro premijerno pokazala i svoj novi brend Constantly Incomplete: ‘Presretni smo zbog velike podrške koju smo dobili. Puno nam je značio taj prvi kontakt s publikom i imali smo tremu, ali ljudima se jako svidjelo ono što smo predstavili tako da smo dobili dodatni vjetar u leđa i ne možemo biti sretniji i zadovoljniji zbog svega. Elle Boutique je jedinstvena prilika za modne dizajnere jer nam daje prostora za direktan kontakt sa širom publikom, ali i ostalim dizajnerima. Osim toga, to je mjesto inspiracije, druženja i razmjene iskustava. Zahvalni smo što možemo biti dio tog događanja i jedva čekamo iduće izdanje!’
Kao što je bilo najavljivano, subota je bila vruća, pa su se posjetitelji mogli osvježiti prirodnom izvorskom vodom Cetina, punjenom na izvoru podno Dinare, koja nosi obilježja očuvanog prirodnog okružja iz kojeg potječe i donosi svježinu. Prirodna izvorska voda Cetina, laganog i blagog okusa, predstavlja univerzalno cjelodnevno osvježenje ima i važnu karakteristiku – niski sadržaj natrija (1,85 mg/l).
Dodatno osvježenje posjetitelji su potražili i u Velvetu gdje ih je dočekao koktel kreiran posebno za ovu prigodu – Elle koktel by Velvet – i donio pravi okus ljeta. Velvet je pripremio i poseban popust na kave i slastice od 10% za sve oblike plaćanja.
Posjetitelji su nazdravili otvorenju ljetnog izdanja Elle Boutiquea uz pjenušac Perla Rose (Vina Laguna) te vina Malvazija Istarska Festigia i Castello Festigia (Vina Laguna).
Za što povoljniji ljetni shopping ponovno se pobrinuo Mastercard, pa se uz plaćanje Mastercard® i Maestro® karticama mogao ostvariti dodatni popust od 20%. ‘Drago mi je da i ove godine, kroz različite benefite za plaćanje karticama koje smo osigurali u suradnji s organizatorom, možemo potaknuti potrošače da kupuju od lokalnih dizajnera, proizvođača, trgovca i poduzetnika. Time ne samo da podržavamo rad malih domaćih tvrtki već potrošačima osiguravamo brz, jednostavan i siguran način plaćanja’, istaknula je Gea Kariž iz Mastercarda.
Kao partner Elle Boutiquea, Citroën je predstavio novi Citroën C4 i 100 % električni ë-C4, koji predstavljaju pravu prekretnicu i donose novi izgled budućih Citroën vozila. Zahvaljujući povišenoj, aerodinamičnoj i energičnoj silueti i odvažnom dizajnu prepoznatljiv je na prvi pogled. Pruža vrhunsku razinu udobnosti i tehnologije jednostavne za korištenje te pruža čak 31 mogućnost personalizacije. Kupci su imali priliku sudjelovati u nagradnom natječaju i osvojiti fantastičnu fotelju Bevel koju potpisuje hrvatski dizajner Mirko Miličić, a proizvodi renomirani domaći brend namještaja ERA.
‘Kroz platformu Elle Boutique – 100% hrvatski dizajn magazin Elle već 4. godinu zaredom okuplja najprestižnija imena hrvatske modne scene s ciljem promocije domaće mode i dizajna. Ovogodišnje izdanje Elle Boutiquea najveće je dosada, i po broju dizajnera sudionika, ali i u pogledu posjećenosti. Upravo nas to kao organizatora iznimno veseli jer veliko zanimanje struke i još bitnije – publike koja sve više kupuje odjevne proizvode s hrvatskim potpisom – potvrđuje značaj ovog projekta u pogledu pružanja podrške domaćoj modnoj industriji i obrtu’, poručuju iz magazina Elle i zahvaljuju partnerima što su podržali ljetno izdanje Elle Boutique-a – kompanijama Mastercard, Cetina i Citroën.
Barem djelić vesele atmosfere ovog modnog događanja prenosi i galerija fotografija.