De Rigo Vision lansirao svoj prvi ekskluzivni ženski brend

Stilski, elegantan i snažan brend nadahnuće je svim ženama

cover-collage1(11)
Foto: promo

Talijanski modni div De Rigo Vision, svjetski lider u dizajniranju, proizvodnji i distribuciji vrhunskih sunčanih i dioptrijskih naočala, tijekom vikenda je u vili Polesini smještenoj na samoj porečkoj rivi predstavio svoj četvrti, ali prvi ženski brend Yalea. Brend posvećen ženama bit će dostupan već od listopada ove godine.

image007 image007
Foto: promo

image009 image009
Barbara De Rigo, glavna direktorica marketinga De Rigo Vision Spa Foto: promo

Barbara De Rigo, glavna direktorica marketinga i Michele Aracri, generalni direktor De Rigo Vision Spa, na predstavljanju novog brenda Yalea istaknuli su važnost novog brenda posvećenog ženama, obzirom da su njihova tri vlasnička brenda - Lozza, Police i Sting – pretežito muški brendovi.“Ovo je najprikladnije vrijeme, ne samo za proslavu “ponovnog buđenja” nakon pandemije, već i za potrošače koji su danas znatno svjesniji, jer ih ne privlače samo poznati svjetski brendovi, nego i oni potpuno neovisni. ”- rekla je Barbara De Rigo.

Posljednje dvije godine bile su vrlo dramatične na globalnoj razini. De Rigo je uspio
inovirati poslovne modele i preispitati svoju tvrtku kako bi uvažio izazove suvremenog
tržišta. Ovim novim projektom tvrtka DeRigo svakako želi ulagati u stvaranje novih vrijednosti polazeći od svojih prednosti, ne samo vještinama, već i inspiracijama, resursima i uvijek dobrim poznavanjem tržišta i trendova. Ovaj iznimno važan projekt nastao je u vrijeme Covid19 krize s ciljem proširenja portfelja De Rigo grupe sa 100%-tnom robnom markom, osmišljenom i dizajniranom isključivo i samo za žene.

Bezvremenski, elegantan, ženstven, pozitivan i snažan brend.

Foto: promo

Yalea ima za cilj promicati žene podupirući njihovu slobodu izbora, njihove talente i
nagraditi njihovu osobnu ljepotu.
'Novi brend Yalea osmislio je kreativni tim sastavljen uglavnom od žena, a namijenjen je
zreloj i svjesnoj ženskoj publici koji ima za cilj istaknuti njihovu ljepotu, uokvirujući njihovo
lice elegantnim i nježnim okvirima'.

Prva Yalea kolekcija sastoji se od 13 sunčanih i 24 dioptrijska modela te “Petite” capsule koja nudi modele u manjim veličinama za žene s manjim licem. Želimo ponuditi visokokvalitetni proizvod po pristupačnoj cijeni te stvoriti novu viziju slobodnog izražavanja i potpunu modnu neovisnost.”, objasnila je Barbara De Rigo.
Yalea nadilazi modu kako bi inspirirala snagu i povjerenje, kombinirajući estetske i etičke vrijednosti s kojima se svaka žena može identificirati. Yalea to konkretno čini - u planiranju i dizajnu u kojoj modeli oblikuju lice koje ne skrivaju, a stilovi su posvećeni iznimnim i inspirativnim ženama. Tako modeli u kolekciji nose imena poput Anna, Maria, Marion, Amelia, Ella, Maggie, Steffi, Guo, Tania, Carme…istaknuta s unutrašnje strane krilaca. Odavanje počasti ženama različitog podrijetla, kulture i godina, koje nisu nužno slavne, ali su se u različitim zemljama razlikovale zahvaljujući svojim životnim izborima, predanostima i postignućima.

Foto: promo
Foto: promo

Cindy Crawford i Bianca Balti , zaštitna lica u kampanji odlučile su prihvatiti Yalea brend dodatno ističući etos samoga brenda. One nisu samo likovi, već su stvarne žene i svjetski poznati modeli, različite po dobi i stilu te skladno izražavaju bliskost svoje vanjske i unutrašnje ljepote. Predane su u promicanju svjesne, neovisne i pažljive ženstvenosti u skladu s vrijednostima koje zagovara Yalea. Konačno, koordinirana slika novog brenda utjelovljuje te iste vrijednosti baš u svakom detalju. Logotipom se izražava esencija i elegancija, odabirom čistog i elegantnog fonta s dozom originalnosti koji pruža inverzija slova 'Y'. Institucionalna paleta boja sugerira osjećaj ženstvenosti u kojem su osnovni tonovi osvijetljeni notama koraljne boje simbolizirajući tako snagu, strast i vitalnost.

Kolekcija Yalea bit će dostupna u maloprodajnoj mreži DeRigo partnera od listopada 2021. godine.