'Sve će biti dobro', svima nam je toliko draga uzrečica i kad god nas stisnu nedaće, već i samo izgovaranje tih riječi, daje nadu i snagu za krenuti dalje. Važno je vjerovati u dobro, jer ono svemu daje smisao i lakoću. U suradnji s Designer Outletom Croatia donosimo modne priče - uz najbolje komade prestižnih svjetskih brendovima na popustima – koje će vas inspirirati da uživate u svakom trenutku, da zagrlite svoju stvarnost i život živite kao neprocjenjivo dobro. Serijal #svejedobro podržava i Patrik Cvetko, svjetski poznati model, koji je zbog pandemije morao staviti 'na čekanje' svoju inozemnu karijeru. No nije očajavao, već se prilagodio i okrenuo neki svojim drugim strastima – profesionalnoj fotografiji i retro modnim kombinacijama.
Više od polovice ispitanika u Billboardovoj studiji tijekom lockdowna izjavilo je kako utjehu pronalazi u slušanju glazbe u kojoj su uživali dok su bili mladi. Nije slučajno što je 'potražnja' za nostalgijom rasla kako je rasla razina naše frustracije zbog novih okolnosti. Sve to stvorilo je jedan novi koncept života generacije Z (kojoj pripada i sam Patrik) – future nostalgiju – kao kreativnu silu koja nas drži živima, motivira na pozitivne promjene, čini konkurentnijima i u konačnici sposobnima da se nosimo sa svim izazovima i spremno kažemo - sve će biti dobro. Dakle, future nostalgija u glazbi je novonastali trend koji se može vidjeti i u svakodnevnom životu te iz kojeg se mogu izčitati mnoge dobre promjene u back to reality fazi životu. Na cijeni je, naime, #svejedobro pristup življenju u kojem u prvi plan dolaze bezvremenske stvari, klasici, međugeneracijska solidarnost, inspiracija nekim (možda boljim) prošlim vremenima.
Reinterpretacija ili nadogradnja nekih dobrih stvari iz prošlosti uvijek je 'dobra ideja'. I doista ima terapeutski učinak, jer – primjerice – čim čujemo taktove neke drage pjesme iz djetinjstva, pogledamo kadrove iz nekog dragog filma ili zavirimo u izlog vječnih modnih klasika – raspoloženje raste. Ovo potonje, modni klasici, za Patrika su definitivno crne traperice i kožna jakna, što mu je zadnje vrijeme omiljena kombinacija. Kako nosi te bezvremenske rock komade, ali i retro stil, pokazao je i u editorialu za Designer Outlet Croatia.
'Glazba i modni trendovi oduvijek su bili u neraskidivoj vezi. Zato smo jednako nostalgični i prema jednima i drugima, posebice onima koji su upečatljivo ostavili trag', kaže Patrik, koji je osobno velik fun rocka, kako u glazbi, tako i u modnom izričaju. Kako je i sam u fazi #svejedobro, Patrik s mnogo više ležernosti i fleksibilnosti prihvaća stvari koje mu život nosi. Zbog pandemije morao staviti 'na čekanje' svoju inozemnu karijeru. No nije očajavao, već se prilagodio i okrenuo još jednoj svojoj strasti – profesionalnoj fotografiji. Stoga je njegov prvi back to reality potez bio - fotografijom zabilježiti sve dobre i spontane trenutke u svome životu.
"Cijenim prije svega bezvremenski trend koji je stigao s ovim novim okolnostima života, ono nešto što se uvijek nanovo vraća i osvaja neku novu publiku. Ja osobno, ali i cijela moja generacija, živimo dinamično, a pritom jako držimo do stila, cijenimo individualnost i kroz svaku našu aktivnost, pa i ono što nosimo, pokazujemo stav. Ova kampanja, koju sam snimio za Designer Outlet Croatia, upravo me najbolje definira', kaže Patrik.
Kožna jakna, crne traperice, traper jakna, čizme... – Patrik Cvetko pokazao je kako savršeno nositi ključne komade koji su obilježile modna desetljeća, a koja i dana jednako oduševljavaju neke nove klince. Ovog puta upakirane u koncept 'future nostalgije', koja potiče na reinterpretaciju trendova i izvlači iz mode neku novu pozitivnu energiju: crna kožnata jakna ima narančastu "pozitivnu" podstavu; traper jaknu novog doba grije eko krzno, a traperice još udobniji i podatniji denim. Tako odjeven Patrik u bezvremenske komade ima sav modni legitimitet vjerovati kako će sve biti dobro!
Fotografije: Robert Gašpert
Stilistica: Iva Gradišer
Model: Patrik Cvetko
Snimljeno u Vintage Industrial Baru.
*Sadržaj nastao u suradnji s Designer Outletom Croatia.