U objavi na Instagramu prošlog tjedna Kanye (koji se sada zove jednostavno Ye) podijelio je dio iz, kako se činilo, ugovora koji potvrđuje suradnju Yeezyja, Gapa i Balenciage koji je odmah postao viralan.
Mnogi fanovi ovog repera, ali i modni obožavatelji, zapitali su se što se događa. Je li to razlog zašto je Yeova uskoro bivša supruga Kim Kardashian u svim nedavnim javnim pojavljivanjima nosila isključivo Balenciagu, kao i on? Ili je to bio savršeno orkestriran nagovještaj onoga što će doći. Poznavajući rad Kanyea Westa, ništa od navedenog nije nemoguće. Ipak, izvođač je neuobičajeno šutio o suradnji pa zasad možemo samo nagađati o dosad najiščekivanijoj modnoj suradnji 2022. godine. Gap je najavio da će novi projekt biti objavljen pod imenom Yeezy Gap Engineered By Balenciaga, kao prva takva suradnja koja povezuje najutjecajnijeg dizajnera njegove generacije - Demnu Gvasaliju, glavnog kreativca i direktora Balenciage, s kultnim američkim brendom Gap. Taj projekt označava sljedeći korak u Westovu desetogodišnjem ugovoru s Gapom, koji je započeo 2020., ali dosad je objavljeno samo nekoliko artikala pod brendom Yeezy Gap.
Što možemo očekivati od suradnje? Iako ne možemo biti potpuno sigurni što će Yeezy Gap Engineered By Balenciaga podrazumijevati, čini se vjerojatnim da će se suradnja u velikoj mjeri odnositi na odjeću, a možda uključi i obuću te modne dodatke. No znamo da će suradnja biti kombinacija Yeinih i Demninih kreativnih vizija i jedinstvenog stila koji se može opisati kao urbani minimalizam. U nedavnom razgovoru za Vogue Demna je iznio još neke detalje o projektu: “Ovo je drukčiji izazov. Uvijek sam cijenio utilitarizam i pristupačnost Gapa. Dijelimo kreativnost. Ovaj mi je projekt omogućio da udružimo snage kako bih stvorio utilitarnu modu za sve.”
Prvo globalno izdanje Yeezy Gap Engineered By Balenciaga zakazano je za lipanj 2022. godine, a točan je datum još tajna. Mnogi nagađaju da će cijena biti relativno pristupačna s obzirom na to da se najavljuje ‘moda za sve’ - ipak, možemo se samo nadati.
Podsjetimo da je reper sredinom prošlog desetljeća bio u golemim dugovima iz kojih se izvukao baš zahvaljujući svom brendu tenisica.
Prema navodima uredništva američkog izdanja magazina Forbes, prihodi od linije tenisica Yeezy u 2019. dosegnuli su brojku od čak 1,5 milijardi dolara, a Westovi prihodi od oporezivanja u posljednjih godinu dana iznosili su 150 milijuna dolara. Premještanjem modne linije Yeezy iz Nikea u Adidas 2013. suprug reality zvijezde Kim Kardashian već je tada ostvario ono što Forbes naziva ‘dogovor bez presedana’ koji uključuje dobivanje 15 posto naknade od veleprodaje.
Prvi model tenisica iz linije Yeezy Kanye West predstavio je 2009. nakon što je svoje ideje skicirao u avionu. Ludom igrom sudbine u avionu je bio izvršni direktor američkog sportskog brenda Nike. Ipak, sada se linija Yeezy razvija pod sportskim divom Adidas. Surađivao je i s Balmainom i Moschinom, kao i brojnim drugim modnim kućama.
Njegovu ljubav prema modi mogli smo vidjeti kada je osmišljavao kreacije bivše supruge Kim, ali i njihove djece - dodajmo samo da su u njihovoj kući postojala pravila odijevanja (koja su možda još na snazi). Tako je, primjerice, svima zabranjeno nositi odjeću ružičaste boje koju Kanye organski ne podnosi. Tko zna, možda će u novoj suradnji biti i nešto ružičastih komada.