KAKAV NAKIT ĆEMO NOSITI U 2022? Smijali su se Kanyeovoj muzi, no ona je popularizirala 'bolni' trend

Donosimo popis najpopularnijih stilova u svijetu nakita za 2022. godinu.

Instagram (@chiaraferragni)

Mjeseci pandemije možda nisu bili posebno inspirativni kada su u pitanju modni dodaci, ali vremena se mijenjaju, pa tako i naš odnos prema nakitu.

Idućih mjeseci ponovno ćemo analizirati omiljene i već pomalo zaboravljene kutije za nakit u potrazi za zanimljivim komadima koji će obogatiti proljetne stylinge.

Baš kao i kada je riječ o najpopularnijoj obući za 2022., vladaju maksimalizam, ekstravagancija i briljantnost.

U nastavku otkrijte 5 vodećih trendova nakita za nadolazeću sezonu.

Mix&Match

Ovaj trend samo je nastavak onoga što smo već imali prilike vidjeti: kombiniranje toplih i hladnih nijansi plemenitih metala, različitih materijala, dragocjenih i nakitnih komada, baš kao što to čini Carrie Bradshaw u 'And Just Like That'.

Misao vodilja je nositi ono što nas veseli i ima posebno značenje za nas.

Dopamine Accessorizing

Baš kao i 'dopaminsko odijevanje', ovaj trend uključuje boje koje nam podižu raspoloženje.

U trendu su jarke i pastelne boje, a osim dragog dragog kamenja, svijet nakita voli inovativne materijale poput polimera, emajla, keramike i kože.

Maksimalistički komadi

Obožavat ćemo naušnice i prstenje koje se za toplijih dana mogu vidjeti 'iz aviona'. Bilo da se radi o kristalima, skulpturama, šarenim ili zanimljivim vintage komadima, ovi dodaci svakom izgledu daju moćnu, futurističku dimenziju.

Profimedia 

Biseri

Kamala Harris ih je promovorila za vrijeme predsjedničke kampanje Joea Bidena, a Carrie ih je učinila prepoznatljivim u 'Seks i gradu'. Biserne ogrlice su ponovno u trendu i obožavaju ih stručnjakinje za stil svih generacija. 

Ear Cuff naušnice

Naušnice koje pokrivaju cijelo uho dolaze zajedno s trendom naušnica za samo jedno uho. Još jedan ekstravagantni trend uz pomoć kojeg će cijeli outfit izgledati luksuznije i elegantnije, a već dugo nije rezerviran samo za najodvažnije u modi.