Poznati dizajner obuće Jimmy Choo i modna kuća Mugler po prvi su put udružili snage kako bi stvorili kolekciju koja je od svog lansiranja postala veliki hit u modnim krugovima.
Kreativni direktori brendova spojili su estetiku kako bi stvorili kolekciju ultra poželjnih cipela, što je rezultiralo lansiranjem trinaest modela s visokim potpeticama – od sandala do čizama iznad koljena.
Neki modeli iz spomenute kolekcije, poput čizama s grafičkim linijama koje neodoljivo podsjećaju na odjevne komade iz Muglerove prošlogodišnje kolekcije, sada se redovito mogu vidjeti na nogama svjetskih trendseterica.
Prozirne gležnjače i čizme s grafičkim linijama glavne su zvijezde kolekcije Jimmyja Chooa i modne kuće Mugler.
'Mugler i Jimmy Choo karakterizira snaga - naše su žene snažne, glamurozne i imaju kontrolu', objasnila je kreativna direktorica brenda Sandra Choi o njihovom novom zajedničkom pothvatu.
Ideja se proteže na kampanju. 'Ovdje su naše žene doslovno središte svake slike: one su zvijezde. Dodatnu dimenziju dodaje i činjenica da je ove fotografije snimila žena fotograf. Harleyjin rad uvijek slavi ženstvenost, pogled na žene od strane žene. U tome postoji inherentna snaga, koja je vrlo Mugler, a u suštini Jimmy Choo.'
Grafičke linije koje čine ove hit modele podsjećaju na siluete odjeće poput haljina i bodija, kakve je Mugler predstavio u prošlogodišnjoj kolekciji za sezonu proljeće/ljeto. I dok gležnjače na akciji koštaju oko 1000 eura, za čizme iznad koljena potrebno je izdvojiti nešto više od 1400 eura.