Modni brend BECHA već je neko vrijeme u našem fokusu, a iza njega stoji poduzetna Božena Bratović Smolić.
Osnovan je 2017. godine, a u vrlo kratkom vremenskom roku, kupci su prepoznali vrijednost ručnog rada te kvalitetne materijale. Već sljedeće godine, brend se predstavio na Tjednu mode u Ljubljani, a 2019. i u Milanu, jednoj od svjetskih prijestolnica mode.
Tada je BECHA design osvanuo i na stranicama prestižnog časopisa Vogue, a sve je to bio samo dodatni vjetar u leđa Boženi i ostatku njenog vrijednog tima.
Što možemo uskoro očekivati od brenda, kako se kreću cijene i kako Božena gleda na sve što je dosad postigla, saznajte u nastavku.
Story: Koja priča stoji iza brenda BECHA?
BECHA je krenula malenim koracima, lagano i ne nametljivo, uživam gledajući i stvarajući jer je svaki dan priča veća, jača i vrlo ozbiljna čak i u ovim izazovnim vremenima.
BECHA showroom boutique nalazi se u centru Zadra, u sklopu prodajnog prostora BECHA u ponudi ima i mini šivaonu u kojoj u svakom trenutku, ako je potrebno, naše klijentice imaju mogućnost fittinga za baš svaki komad robe, u svakom trenutku.
BECHA je urbani brand, prepoznat po posebnoj i prepoznatljivoj estetici, originalnim krojevima, eleganciji i glamuroznim komadima odjeće. Posebna pažnja je usmjerena na kvalitetu materijala i izrade.
Story: Predstavili ste se inozemnoj publici prvo u Ljubljani pa Milanu... Koliko Vas kupuju Hrvatice, a koliko su rad prepoznale žene izvan granica Lijepe naše?
Revije su najljepša priča ovog posla i posebno se radujemo novim modnim događajima. Ljubljana FW je odlično organizirano i super posjećeno modno događanje i veliko nam je zadovoljstvo uvijek pokazati novosti na LJFW. Ljubljana je divan grad u kojem se osjeća jedna velika doza kreativne energije, u sklopu Pentlja Concept Store-a u ponudi je i BECHA koja u Ljubljani ima svoj krug kupaca i jako dobro kotira.
Story: Prepoznao Vas je i legendarni Vogue... Možemo li dobiti više informacija o tome?
Poziv na reviju u sklopu Milano FW je ono o čemu sam sanjala.
Kolekcija Sea Shell SS/20 predstavljena je u bajkovitom okruženju Palazzo Visconti u srcu Milana, na platformi Emerging Talents Milan koji se održava u samom tjednu MFW, platforma za mlade dizajnere koja je uvrštena na službeni kalendar FWO(Fashion Week Online) i popraćena velikim imenima u svijetu mode. Revija je prošla jako dobro, ja sam jako samokritična ali smo doslovno briljirali, i dobili uz ogroman aplauz, i odličan medijski boom. Nisam ni pomislila da će uz mnogo legendarnih modnih talijanskih i svjetskih magazina kroz koje smo objavljeni nakon revije BECHA osvanuti i u Vogue magazinu koji je izdvojio naše ključne modele sa MFW.
Nakon revije su nam doslovno bila otvorena vrata na talijansko modno tržište, ali dogodila se pandemija i s COVID-om svi naši planovi, sastanci i dogovori su doslovno propali zbog prevelikog utjecaja pandemije na modu i događanja o kojima moda poprilično ovisi.
Story: Što se sve nalazi u ponudi brenda i kako se kreću cijene?
BECHA u svojoj ponudi ima limitiranu liniju dnevnih odjevnih komada, kupaće kostime, večernje haljine i nekoliko modela ne tipičnih vjenčanica u koje je utkana neizostavna doza glamura.
Ponuda je upotpunjena s linijom modela kožnih torbi, posebnog dizajna u nekoliko boja. Cijene se kreću od 880,00 za neki od street wear komada do nekoliko tisuća kuna za večernje haljine i vjenčanice.
Story: Koliko Hrvatice cijene ručni rad i domaći dizajn iz Vašeg iskustva?
Hrvatice su prepoznale rad domaćih dizajnera i mislim da se tu stvorila jedna lijepa atmosfera u kojoj je moguće rasti i razvijati se.
Story: Koji su Vam planovi za 2022. godinu?
Imam u planu povući još jedan veći potez u 2022 ali ne znam koliko će to dozvoljavati trenutno izazovna situacija u kojoj se svi nalazimo i pre nagle promjene kojima smo svakodnevno izloženi, svakako spremni smo za proljeće i ljeto s puno boja, glamura i elegancije i jedva čekamo pokazati naš kreativni svijet kroz novu kampanju koju pripremamo.