JURAJ ZIGMAN O NAJSEKSI KOSTIMU KOJI JE IKAD NAPRAVIO: 'Onaj Severinin je punio naslovnice'

Juraj Zigman ponovno ima angažman o kojem se priča, samo ovaj put nije riječ o seksi kostimima, nego o nečem potpuno drukčijem.

privatna arhiva

Juraj Zigman ponovno ima angažman o kojem se priča, samo ovaj put nije riječ o seksi kostimima, nego o nečem potpuno drukčijem.

Njegova popularnost među svjetskim zvijezdama ne jenjava, odjenuo je Ritu Oru, Cardi B, djevojke iz benda Little Mix, Nicki Minaj, Christinu Aguileru i brojne druge. Sada je osmislio i maske za show ‘Masked Singer’, kojim je ponovno demonstrirao svoju kreativnost...

Vaša popularnost odavno je prešla granice Hrvatske i došla do svjetskih pozornica. S kojom zvijezdom najviše volite raditi?

Uvijek kažem da je to sa zvijezdom s kojom još nisam radio jer svaka nova nosi novi izazov i izričaj. To me najviše privuče! A opet, s druge strane, volim surađivati i s onim zvijezdama s kojima sam već radio jer znam da su zadovoljne i da se žele nastaviti odijevati u moje kostime. To mi je samo potvrda da smo dobro odradili posao. Teško mi je nekoga imenovati, sve ih gledam kao ‘zigmanice’, sve su mi drage.

Kako izgleda taj proces, suradnja? Javljaju li se oni vama ili vi njima? Kako izgleda završni dogovor o kostimima?

Sve ono što stoji iza izrade tog završnog kostima vrlo je dug proces koji čine timovi, pa tako imamo stiliste, koreografa, stage directora, art directora... Sve to moraš nekako proći i komunicirati sa svima. To je proces pun ljudi s vizijama koji žele da zvijezda zaista izgleda drukčije, inovativno. Jednostavno te preuzme taj timski rad, u čemu se i krije ljepota takvih suradnji. Bez obzira na to što ponekad znaju biti kratki rokovi za izradu kostima, ponese te ta energija svih ljudi kojima je cilj napraviti nešto novo i drukčije. Uopće ne razmišljaš je li teško, je li izvedivo, nego te nosi želja da napraviš nešto uistinu posebno.

RTL Press 

Jeste li perfekcionist kada je riječ o izradi kostima? Što vas nadahnjuje u tome procesu?

Kad je o izradi i kvaliteti riječ, veliki sam perfekcionist. Mnogo je toga važno. Kad, primjerice, izrađuješ kostim za pozornicu, mora biti elastičan i podatan, osobi koja se u njemu kreće mora biti ugodno. Potrebno je uskladiti puno stavki kako bi kostim bio savršen. To se ne postiže tek tako, potrebno je puno detalja i upravo zbog toga sam perfekcionist u svome poslu. Želim da je sve savršeno. U tom procesu najčešće me nadahnjuje sama osoba za koju dizajniram i, naravno, art directori i stilisti koji imaju svoje vizije. Inspirira me i kako vidim vlastiti dizajn osmišljen za određenu osobu. Bez obzira na to što dobijem konkretne upute, uvijek me zanima hoće li to biti dovoljno Zigman da se odmah na prvu primijeti moj potpis.

Koliko je bilo zabavno izrađivati kostime za RTL-ov projekt ‘Masked Singer’? Jeste li uspjeli izraziti svu svoju kreativnu viziju?

Uživao sam, bilo mi je jako zabavno izrađivati i osmišljavati maske za show! Bazirao sam se na jednostavnosti likova koji su nama prepoznatljivi, a opet je prisutna kompleksnost izrade kostima. Hrvatska baština, povijest, književnost i kultura bogate su inspiracijama i mogao sam smišljati čudesa, ali prepustio sam se trenutku. Misao vodilja bila je da gledateljima bude zabavno pa su takve i maske - simpatične, nasmijane i neopterećene. Iskreno, baš sam zadovoljan!

Imate li najdraži kostim, nešto što vas je baš jako razveselilo kada ste ga izrađivali?

Ne bi bilo pravedno izdvajati, ali kad bih baš morao, bili bi to meduza, Tintilinić i licitarsko srce. A opet kad vidim kako ti tajni natjecatelji nose te kostime i daju dušu svakom od njih, onda mi svi postanu još draži pa ne mogu izdvojiti nijedan. Svaka maska ima svoje skrivene čari.

Koji ste najseksepilniji kostim napravili?

Pamtiš uvijek one prve... Najkontroverzniji kostim koji je punio naslovnice sigurno je bio onaj Severinin na Dori kada je nastupila u crnoj kožnoj kombinaciji. To je bilo baš seksi i ona je u tome izgledala vrhunski. To bih izdvojio kao prvi kostim koji sam napravio baš onako kako sam želio.

Severina na Dori 2011. godine  YouTube

Osvrćete li se ikad na komentare u javnosti, i pozitivne i negativne? Volite li dobiti povratnu informaciju na svoj rad?

Volim čuti komentar osobe koja je nosila moje kreacije i njezino mi je mišljenje jedino važno jer je to rađeno upravo za tu osobu. Sve ostalo toliko je subjektivno i svatko ima pravo na mišljenje. No mene to mišljenje sigurno ne oblikuje niti me vodi u stvaranju. Nikada nisam tome pridavao previše važnosti.