Zagrebačka modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović već je godinama jedna od najtraženijih u Hrvatskoj kada je domaća modna scena u pitanju. Njezin brend Lei Lou nose i najpoznatija estradna imena, a njezin je kroj haljina danas i više nego prepoznatljiv.
Već je s 21 godinom otvorila vlastitu tvrtku, a danas iza sebe ima divne godine uspješnog poslovnog rasta. Prije nekoliko je dana bila gošća podcasta Ane Radišić snimanog u Smaragdnoj dvorani zagrebačkog hotela Esplanade gdje je kratko popričala i s nama.
Svoje je ciljeve jasno postavila i otkrila da ima planove čak do 2030. godine.
'To su ciljevi samo za mene i najuži krug ljudi u mom timu. Naravno, ciljevi se kroz vrijeme mijenjaju, ali onaj glavni cilj mora biti tisuću posto jasan i tu nema odmaka ni milimetar', rekla nam je.
Jedan od velikih ciljeva bilo je i otvaranje butika u centru Zagreba što joj se i ostvarilo prošle godine.
'To nije bio izazov, to je bio cilj koji se morao dogoditi s obzirom na to da nam je stari butik stradao u potresu. Za mene nije bilo nikakve dvojbe. Dugo sam tražila prostor, ali čim se otvorila mogućnost - bam, idemo!', izjavila je.
Nedavno je predstavila i novu, proljetnu kolekciju, a kampanju je snimila u čarobnom Dubaiju. Uz to, njome je proslavila i jedan zanimljiv jubilej svog brenda. Naime, prošlo je punih deset godina otkako je Aleksandra potpisala prvi ugovor s concept storeom iz Emirata, što je ujedno bio početak proboja njezinog brenda na internacionalna tržišta.
A iako danas izgleda kao da domaćoj dizajnerici sve polazi od ruke, nije oduvijek bilo tako.
'Ne bih ništa mijenjala u svojim počecima, ali se nikada više u njih ne bih vratila. Moj poslovni put je bio i više nego izazovan i zaista je bilo teško. Ne bih htjela to ponovno proživljavati', rekla nam je Aleksandra.
Moda današnjice spoj je, možemo slobodno reći, svega i svačega, a naglasak je često na devedesetima. I dok mnogi negoduju zbog takve promjene u odijevanju gdje sve više viđamo spajanje nespojivog, Aleksandra ima suprotno mišljenje.
'Meni se svi trendovi sviđaju. Jako volim trendove, pratim ih, uživam u njima te ih gledam iz neke svoje perspektive. Većina svjetskih trendova koje ja pratim, većina tog globalnog mozga u modi koji se događa oko mene, meni se sve to sviđa. Ja to sve volim', rekla nam je.
A kako brend Story slavi velikih 20 godina u kojima je donosio brojne priče i ekskluzive, pitali smo i Aleksandru na što je ime 'Story' prvo asocira.
'Prekrasna i dugogodišnja suradnja te činjenica da smo uvijek tu jedni za druge'.
Više fotografija Aleksandre Dojčinović, pogledajte u našoj galeriji.