Tehnologija nas gotovo svakog dana iznenadi svojim napretkom te sve ono što smo nedavno smatrali nemogućim postaje moguće. Upravo je jedna od novosti digitalna odjeća koja je u modni svijet došla i kroz popularni brend Stradivarius.
Riječ je o odjeći koju kupujemo i projiciramo na vlastitom avataru, a sve kako bismo na društvenoj mreži objavili fotografiju. Preteča ovoj modi bili su virtualni influenceri, koji kako i sama riječ kaže postoje samo u online svijetu.
Njihovo stvaranje olakšalo je kompanijama kontroliranje projekata. Riječ je o tome da je takve influencere jednostavnije isprogramirati te će zadani proizvod ispromovirati baš onako kako su ih klijenti i zamislili.
Jedna od najpoznatijih influencerica 'bez greške' svakako je Lil Miquela koju na Instagram profilu ima 3 milijuna pratitelja. Ova influencerica ima 19 godina, živi u Los Angelesu, kuha, izlazi, druži se s prijateljima te uživa u svom virtualnom svijetu.
No, vratimo se onome što su nam influenceri poput nje donijeli, a to je digitalna odjeća. Njezino stvaranje isključivo je u svrhu fotografiranja i objavljivanja, tako postaje održiva, no hoće li joj jedina svrha postati prikazivanje na društvenim mrežama?
Ova Stradivarius mobilna aplikacija poprilično je jednostavna za korištenje. Potrebno ju je instalirati na mobilni uređaj i dodati svoju fotografiju tijela. Nakon toga možete odabrati svoju digitalnu odjeću koja za sada dolazi u samo nekoliko komada, ali ne sumnjamo kako će se ponuda ubrzo nadopuniti. Za kraj, fotografiju je potrebno spremiti i zatim se može objaviti na društvenim mrežama.