FESTIVALSKA MODA: Ovaj ćemo trend obožavati i nakon završetka sezone glazbenih festivala

HT

Festivali su se ovog ljeta vratili u velikom stilu, a s njima i festivalska moda, koja je postala upečatljivija nego ikad prije. To bismo mogli zaključiti na kraju sezone ljetnih glazbenih festivala, koja je, barem što se domaćeg terena tiče, kao šećer na kraju, zatvorena nedavno održanim jedinstvenim glazbeno-scenskim spektaklom na dvije lokacije u Zagrebu – Festivalom Telekom Electronic Beats. Iako su, dakako, zvijezde ovog događanja bili glazbenici, Georgia, Eartheater,Trokut… i, najistaknutiji među njima, producent i dobitnik Grammyja Alexander Crossan, poznatiji kao Mura Masa, ni festivalska moda u Zagrebu nije mogla proći nezapaženo.

HT 
HT 

Tako smo na pozornici i među publikom mogli primijetiti puno dobrog nakita i drugih upečatljivih modnih dodataka te odjeću inspiriranu trendovima kasnih 90-ih i početka 2000-ih. Traperice širokih nogavica, platneni šeširi, čizme s platformom, naočale obojenih stakala, rezane majice, prozirni, pomalo provokativni komadi… dominirali su uličnom modom, pokazujući kako Zagreb nimalo ne zaostale za svjetski poznatim glazbenim festivalima poput Glastonbury-ja ili Coachella-e. Naime, oba ova festivala, gotovo jednako kao i glazbom, pažnju plijene i modnim kombinacijama.

Coachella-e je, doduše, redovito povod za nešto glamuroznije stylinge, pa okuplja i više poznatih imena, dok je Glastonbury ležerniji, pa je tako i nametnuo gumene čizme kao dio 'folklora' glazbenih festivala. Ove ih je godine, doduše, Alexa Chung, poznata po svojem istančanom modnom ukusu, zamijenila retro visokim čizmama na vezanje, koje je nosila u kombinaciji s kožnom haljinom, šeširićem i sunčanim naočalama.

Disco outfitom – kombinezonom s ljuskicama i eko bundom - ove je godine publiku na Coachelli zapalio Harry Styles, a u plejadi slavnih imena koji se rado pokazuju na ovom glazbenom festivalu nemoguće je bilo ne primijetiti ni Irina Shayk. "Ljepota Coachelle je u tome što možeš nositi što želiš, važno je izraziti sebe i svoj stil“, rekla je slavna manekenka, apostrofirajući svu ljepotu, originalnost i popularnost festivala na otvorenom.


I zagrebački Telekom Electronic Beats pokazao je da i u glazbenom i u modnom smislu ravnopravno stojimo uz bok najpopularnijih svjetskih festivala, ali da smo tehnološki još i napredniji. Naime, od 2000. godine, europski glazbeni program Telekom Electronic Beats reflektira evoluciju glazbe, dizajna, umjetnosti, mode i novih tehnologija. Praktički niti jedna druga brend inicijativa nije imala tako trajnu i utjecajnu uključenost u glazbenu kulturu. Projekt se fokusira na Web3 iskustva, streaming, audiovizualni sadržaj i događaje uživo.

HT 

Telekom Electronic Beats bio je i domaćin posebnog panela "Nova realnost mode je digitalna“. Rečeno je kako će digitalna moda sljedećih godina biti sve zastupljenija i da će vrlo brzo zamijeniti fizičke trgovine. Kad se jednom napuste granice fizičkog, opcije za odijevanje postaju beskrajne. Eksperimentiranje vlastitim modnim stilom postaje jednostavnije i dostupnije, a doprinos održivosti neupitan.

*Sadržaj nastao u suradnji s HT-om.