Rougemarin je otvorio svoju prvu trgovinu specijaliziranu za kućno kuhanje – Rougemarin Doma – u prostoru Rougemarin City restorana u Petrinjskoj 2 u Zagrebu. Ponuda trgovine temelji se umacima, namazima, marinadama, temeljcima, konfekcioniranom mesu, kruhu, svježim namirnicama i svemu ostalom što je potrebno za lakše kuhanje kod kuće, a što se u profesionalnim kuhinjama naziva MISE EN PLACE (polupripremljena sirovina spremna za termičku obradu). Tu su naravno i Artisan by Rougemarin čokolade, te razne grickalice i slastice. Rougemarin Doma u ponudi ima i selekciju domaćih vina, craft piva, rakija, ginova i sličnog.
Kod razvoja koncepta, ali i samog loga Rougemarin Doma trgovine, vlasnik Marin Medak je crpio inspiraciju iz japanske kulture i ceremonije ispijanja čaja. Čitava filozofija “ichi-go ichi-e” - “samo jedan put – samo ovaj put” proteže se kroz sve aspekte trgovine i asortimana.
Iduća dva tjedna trgovina će raditi u beta varijanti u kojoj će usavršavati proizvode i finalizirati ponudu. Tu im je, kažu, potrebna i pomoć kupaca. Stoga mole sve kupce da povratne informacije, prijedloge i sugestije javljaju putem društvenih mreža. Svi prijedlozi koje uvrste u njihovu ponudu, bit će nagrađeni poklon bonom za Rougemarin Doma.
Kod samog kreiranja asortimana zadali su si nekoliko postulata:
- MALI S MALIMA: Rougemarin Doma je potpuno nov i malen igrač na tržištu maloprodaje te žele pružiti priliku svim malim igračima koji imaju kvalitete proizvode - od vinara, craft pivara (Međimurski Lepi Dečki, Primarius..), uljara do OPG-ovaca.
U ovom dijelu najavljuju i nekoliko suradnji kojima se, kako kažu, izrazito vesele. U prodaji će, naime, imati i sokove Marija Mihelja, macaronse Petre Jelenić, koktele Marina Nekića, pivo Mate Jankovića, kavu Nika Orošija i prvu hrvatsku craft colu – Monadu,
- CUT THE MIDDLE MAN: žele direktno dogovarati uvjete s proizvođačima jer tako mogu osigurati najkvalitetniju sirovinu i/ili proizvod za naše kupce po najpovoljnijoj mogućoj cijeni,
- ORGANSKO: rade sve sa svježim lokalnim i sezonskim namirnicama, bez aditiva i kemije,
- MADE FROM SCRATCH: Sve se radi u njihovoj kuhinji, od odabira sirovine preko obrade i dodavanja začina/mirodija do pakiranja,
- BEZ ŠEĆERA/BEZ GLUTENA: rade na razvoju proizvoda bez šećera i glutena,
- ZERO WASTE: kod proizvodnje i kuhanja svaka se sirovina iskorištava u potpunosti. Nema otpada,
- PROIZVODI KOJI SE NE MOGU KUPITI NIGDJE DRUGDJE: žele kupcima ponuditi jedinstven doživljaj kupovine proizvoda koje ne mogu kupiti u velikim trgovačkim lancima, kao što su na primjer ukiseljena jaja u salamuri od cikle...
- NOVO NORMALNO: žele olakšati kupcima prilagodbu na novo normalno i postati mjesto na kojem mogu kupiti sve već gotovo i pripremljeno za male zabave i obiteljska okupljanja – od plata i mini burgera do deserata, te savršeno rashlađenog vina i piva. Kupci mogu u trgovini odabrati i marinirane ili odležane odreske koji će im se ispeći na grillu i zapakirati za doma po istoj cijeni kao da su ih kupili sirove.
Rougemarin Doma, osim trgovine, od idućeg će tjedna imati i restoranski dio ponude. Uz rouge klasike kao što su wokovi, burger i pizza na jelovniku će se pronaći i rižota, salate i meso, ali i razna dnevno svježa jela pripremljena od namirnica iz Doma asortimana. Jela će se moći pojesti unutar prostora ili na terasi ukoliko će vremenske prilike dopuštati, ali i uzeti za van (grab&go). Najavili su i da ubrzano rade i na razvoju novog web shopa na kojem će biti dostupna čitava ponuda Rougemarin Doma trgovine, ali restorana, te organiziranju vlastite dostavne službe.