Vijest o De Soi, novom brendu, slavna pjevačica je podijelila na Twitter profilu, u kojem je liniju pjenušavih bezalkoholnih aperitiva predstvaila kao savršen start za "soberuary" (period nakon blagdana u kojem svjesno ne konzumiramo alkoholna pića), liniju koja počiva na kvaliteti bilja i adaptogena (sastojaka koju pružaju dobar osjećaj povoljnim utjecajem na rad hormona i zdravlje organizma), uz naglasak na samo prirodne sastojke. De Soi (čita se de swa) je inspiriran "francuskim etosom užitka sa suzdržanošću", a naziv dolazi od francuske fraze maîtrise de soi, što u prijevodu znači samokontrola. Liniju proizvoda slavna je pjevačica razvila s Morgan McLachlan, master destillerom, bivšom direktoricom brenda Amass posvećenog napicima i proizvodima za njegu na bazi bilja, brenda koji cijeni wellness zajednica diljem svijeta.
De Soi nije prvi “NA spirits” brend a Katy Perry nije prva celebrity osoba koja je investirala u ovaj biznis (nedavno je i Bella Hadid ušla u posao kroz brend Kin Euphorics), ali je zasigurno ona koja i ovim poslovnim projektom potvrđuje koliko tržište bezalkoholnih i blagotvornih napitaka raste. Wellness, low-sugar, health, natural flavor – samo su neki od pojmova koji se vežu uz ovakve napitke, a sve kako bi se doprinjelo osviještenijoj i zdravijoj brizi za organizam, bez štetnih posljedica koje uzrokuje konzumiranje alkohola.
Perry novim brendom doprinosi kvaliteti wellness lifestylea čak i strateški jer ona u ovom poslu nije početnik. Podsjetimo, ona je u zadnjih nekoliko zadnjih godina investirala u plant-based mesnu tvrtku Impossible Foods, brend Apeel Sciences koji brine za održiv uzgoj i distribuciju voća i povrća u skladu s održivim i zdravim principima, te prehrambenu tvrtku Bragg poznatu po proizvodnji zdravih proizvoda od kojih se posebno ističe cider ocat.
O samom brendu De Soi te liniji proizvoda više možete saznati na web stranici ugodnoj za pretraživanje, na kojoj vas očekuju priča o brendu te shop u kojem vas očekuju butelje i konzerve napitaka zanimljivih naziva, ambalaže ali i sastava:
- Purple Lune, napitak od ashwagandhe, latica ruže i višanja, pruža osjećaj uživanja u crvenom vinu
- Champignon Dreams je dobiven od reishi gljiva (ne čudi, jer nema tko ne priča o važnosti gljiva), cvijeta pasiflore, jagode i grejpa u vašu čašu donosi osjećaj uživanja u rose vinima
- Golden Hour spaja najbolje od make (adaptogena biljka), ljekovitog matičnjaka, kruške i citrusnog voća juzua u doživljaj narančastih vina. Svaki napitak za bazu ima zeleni čaj, te je zaokružen dodavanjem kafeina i mjehurića.
Cijene proizvoda se kreću od 25 dolara za butelju od 7,5 dcl ili pakiranje od četiri limenke (svaka od 2,37 dcl) do 70 dolara za različite pakete.