U sklopu ovogodišnjeg The World’s 50 Best Restaurants 2022 eventa puno se pričalo o 50BestTalks, dijelu programa koji je i ove godine obilježio all-star line-up, jer govornici su bili gurui restoranske industrije – Birgit Reitbauer iz bečkog restorana Steirereck, Emi Hasegawa iz tokijskog restorana Den, legendarni Josep Roca, impresivni Rasmus Munk, koji je prenio dio priče o filozofiji restorana Alkemist te holističkom iskustvu koju uključuje i podizanje društvene osviještenosti, te gost govornik koji je posebno oduševio, čije se ime na društvenim mrežama nakon održanog panela posebno isticalo.
Bio je to Will Guidara, bivši suvlasnik restorana Eleven Madison Park, restorana koji je 2017. od strane 50 Best i bio praglašen najboljim restoranom na svijetu, a koji je ispričao priču ne samo o restoranu već i o vrhunskoj usluzi te tako prisutnima prenio priče o posebno kreiranim detaljima koje su kao dio ukupnog doživljaja posjetitelji imali prilike “okusiti” u srcu New Yorka.
Upravo je to i srž onog što je Will Guidara "ispričao" i prenio od korica do korica u djelo pod nazivom 'Unreasonable Hospitality: The Remarkable Power of Giving People More Than They Expect', u knjigu koja će svjetla tržišta ugledati 25. listopada ove godine. Prema najavama knjiga je to u kojoj se nalaze osnovne lekcije iz hospitality svijeta a primjenjive u svakom biznisu, knjiga je to koju s nestrpljenjem očekuju brojni pripadnici globalne gastro i hospitality obitelji.
Zanimljivo je kako je Guidara u Eleven Madison Park on ušao s 26 godina da bi 11 godina kasnije EMP bio proglašen najboljim restoranom na svijetu. Koraci koji su doveli do toga bili su dio stalne transformacije restorana, radikalnih promjena, te iskrenog odnosa između kuhinje restorana te tima koji je odrađivao izuzetan posao u veličanstvenoj unutrašnjosti samog restorana, je ključ uspjeha ovdje se temeljio na vrhunskoj usluzi, kako prema gostima restorana tako i prema čitavom timu, onoj iza koje je snažno stajao upravo Will Guidara.
Kroz stečeno iskustvo on je postao primjerom koji potvrđuje kako danas svaki biznis može odabrati biti poput hospitality biznisa, a svi mi oni koji obične aktivnosti možemo pretvoriti u jedinstvena iskustva. Njegove priče kroz knjigu začinjene su pričama velikana kao što su Daniel Boulud i Danny Meyer, a autor kroz djelo poziva sve da pronađu magiju u onome što rade, zbog sebe samih, ljudi s kojima rade, za ljude kojima služe. Izdavač knjige je Optimism Press, a knjiga, koju je trenutno moguće prednaručiti, privlači kako naslovnicom tako i činjenicom da se priča i iskustvo Willa Guidare nalaze na čak 288 stranica.