Tradicionalna domaća jela kakva su pripremale naše bake

Lidl Hrvatska i David Skoko predstavili suradnju i novu kampanju

Press

Trgovački lanac Lidl Hrvatska i poznati kuhar David Skoko predstavili su svoju suradnju i zajedničku kampanju Tradicionalna domaća jela. U želji da doprinesu održanju domaćeg gastro-identiteta i raznovrsnosti naših lokalnih kuhinja, Lidl Hrvatska i David Skoko radit će na očuvanju tradicionalnih recepata i domaćih jela, onakvih kakve su pripremale naše majke i bake. Uz Davida Skoku, protagonisti ove zabavne i duhovite kampanje su Lidlova zaštitna lica Mario Petreković i Bojan Navojec, a sve u režiji poznatog hrvatskog redatelja Vinka Brešana.

Press 

Kada ste posljednji puta sami spremili buncek, sarmu, punjenu papriku ili gulaš? Sigurno iz djetinjstva nositesjećanja na najfinije okuse i mirise bakine kuhinje, koja vas je hranila, okrepljivala, a po potrebi i liječila. LidlHrvatska poznat je po podršci koju pruža hrvatskim dobavljačima i po brojnim kvalitetnim proizvodimadomaćeg podrijetla, a odsada će raditi i na tome da svoje kupce potiče da pripremaju što više domaćih,tradicionalnih jela. Putem svojih letaka, internetske stranice i društvenih mreža, Lidl Hrvatska, u suradnji sDavidom Skokom, svojim će kupcima otkriti razne tradicionalne recepte, prenošene s koljena na koljeno.

Press 

'Hrana je važan dio svake kulture i isprepletena je s običajima svakog naroda. Potaknuti željom da odzaborava sačuvamo tradicionalne recepte i domaća jela, pokrenuli smo kampanju Tradicionalna domaćajela. Ne čudi da smo u ovaj projekt odlučili uključiti i izvrsnog kuhara Davida Skoku, stručnjaka zatradicionalna domaća jela. Nadamo se da ćemo i vas motivirati da napokon zapišete bakine recepte' –rekla je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

David Skoko se osvrnuo na značenje tradicije u kuhinji: 'Za mene je tradicionalna kuhinja temelj našegastronomske kulture, a ujedno i ono što nas čini drugačijima. Prvo što sam ja naučio spremati su upravotradicionalna jela, pa tako i danas svojoj obitelji najčešće kuham brudet, sarmu, žgvacet... Tradicionalnirecepti, zasnovani na sezonskim namirnicama, čuvari su našeg identiteta i prepoznatljivosti na kojojmožemo razvijati i modernu hrvatsku kuhinju.'

Press 

O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 32 zemlješirom svijeta te trenutačno ima oko 10.800 trgovina i više od 160 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu,odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima oko 287.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa je najveći trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2018. generirala prihod od 104,3 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši97 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.