Nakon što se automobilska industrija masovno okrenula 'čišćim' električnim automobilima, sada razrađuje njihove minijaturne inačice koje bi znatno olakšale promet u gradovima. Riječ je o sve popularnijim mikrovozilima koja nisu automobili u klasičnome smislu, piše Sensa.
Kvadricikl za vožnju bez vozačke dozvole
Novi Citroën Ami u kategoriji je kvadricikla, pa u nekim europskim zemljama za njega nije potrebna vozačka dozvola, nego je dovoljno položiti certifikat sigurnosti na cestama – kratki tečaj koji ne zahtijeva uobičajeno testiranje. Ami je dug samo 241 cm, a širok 139 cm te je stoga idealan za „provlačenje“ kroz gradsku vrevu. Vrata ovog malog dvosjeda otvaraju se u suprotnom smjeru radi što veće praktičnosti, a puni se poput mobitela, u standardnoj električnoj utičnici.
Autić za najlkše parkiranje
Na sličan način funkcionira i novi Microlino 2.0 koji proizvodi švicarska tvrtka Micro. Autić ima jedna velika vrata na prednjem dijelu vozila, a zauzima samo trećinu standardnog parkirališnog mjesta.
Auto i kamper u jednom
Stižu i nove trokolice, a među njima je mini kamper Elektro Frosch istoimenog njemačkog proizvođača. Vozilo ima sve što je dvjema osobama potrebno da odu na izlet izvan grada: iz prtljažnog prostora izvlače se šator s ležajevima, kuhinjica, stol s dva stolca te nadstrešnica.
Solarna trokolica pogodna za biciklističke staze
Francuska tvrtka Wello predstavila je pak električni tricikl Family na solarni pogon. Minijaturni „križanac“ automobila i bicikla pogodan je za biciklističke staze.