Nastavak divne akcije

Održana je koferencija za novinare u sklopu koje je predstavljen ovogodišnji projekt dm & Story Pink Ribbon

Robert Gašpert

Na prošlotjednoj konferenciji za novinare predstavnici dm-a, Udruge P.I.N.K. life te lifestyle tjednika Story predstavili su aktivnosti u listopadu kojima je cilj prikupiti sredstva za Petrovu bolnicu, točnije za kupnju histeroskopa te daljnje aktivnosti i rad Udruge P.I.N.K. life.

U priču se mogu uključiti i građani jer kupnjom u dm-u pridonose skupljanju sredstava za rad Udruge. Naime, tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem zemlje bit će dostupni posebno označeni proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm će Udruzi donirati jednu kunu. U akciji će dm sudjelovati odabranim proizvodima svojih marki alverde i Balea, a pridružit će se i njegovi partneri Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL te Bionsen.

Robert Gašpert 

Koliko ovaj projekt znači Udruzi, istaknula je njezina predsjednica Nives Moric: “Listopad je mjesec prevencije karcinoma dojke pa Udruga P.I.N.K. life ima pojačane aktivnosti s ciljem promocije i podizanja svijesti o važnosti redovitih preventivnih pregleda.” Koliko su zadovoljni projektom i uspjehom koji su polučili prošle godine, kada su opremili onkološki odjel dubrovačke opće bolnice, te kako su se istoj inicijativi rado odazvali i ove godine, istaknuo je Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u: “Odluka je bila poprilično jednostavna: ponovno se priključiti Storyju i Udruzi P.I.N.K. life te obojiti listopad u roza. Odaziv je ove godine još bolji i zbog toga smo jako sretni.”

Robert Gašpert 

Zrinka Rendić Miočević, dr. med., specijalist radioterapije i onkologije, te Zrinka Verzotti, dr. med., specijalist psihijatar, objasnile su s kojim se preprekama svakodnevno nose oboljele žene te su naglasile važnost psihološkog aspekta. Časopis Story već devet godina redovito osvještava čitatelje o važnosti prevencije i borbe za očuvanje zdravlja dojki. Osim projekta Pink Ribbon koji je vezan uz dm-ova prodajna mjesta, 10. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu održat će se zabavno-edukativni program, ali zbog epidemioloških mjera u manjem obujmu nego prijašnjih godina. Tako će se revija žena članica Udruge ove godine održati na jedinstvenoj lokaciji, krovu Hitne pomoći u Radničkoj ulici, a moći će se izravno pratiti i pogledati 10. listopada na portalu Story.hr.