Rad od kuće ovaj je dvojac inspirirao za super biznis!

Pandemija je promijenila način života mnogih, pa nam je naš dom postao puno više od mirnog obiteljskog kutka. Kako bi educirali ljude i dijelili znanje o raznim alatima za što efikasniji rad od kuće, prijatelji Marko Gregurić i Marko Pleslić pokrenuli su jedinstvenu platformu Kuća Posao. Ovo je priča o njima...

privatni arhiv

Ljudi su mislili da je rad od kuće jednostavan, a onda se dogodila pandemija te su shvatili koliko nepredvidivih problema donosi. Nemogućnost dvajanje posla i slobodnog vremena, jedan je od najčeših, jer su ljudi smatrali da u tim novim okolnostima moraju biti dostupni od nula do 24, što nikako nije dobro i može izazvati burn out. Za Marka Gregurića, specijalista projektnog menadžmenta i vlasnika STAV Studija koji se bavi multimedijom, rad od kuće nije bio problem, jer tako radi već pune četiri godine - dakle, puno prije nego što je pandemija nas ostale 'prisilila na isto. S prijateljem Markom Pleslićem, magistrom primarnog obrazovanja, koji radi u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi, upravo je tijekom lock downa došao na ideju pokrenuti jedinstvenu platformu, koju su nazvali Kuća Posao, a čija je glavna misija edukacija i dijeljenje znanja. Fokusirali su se, pričaju nam, na online i offline alate koji pomažu pri radu od kuće, a nude i konkretne savjete, pišu o korisnim alatima te se bave i lifestyle temama koje se tiču “novog normalnog”. U svega nekoliko mjeseci platforma Kuća Posao, koja je 'live' od veljače 2021., postala je pravi virtualni 'opinion maker'.

privatni arhiv 

'U planu sam imao projekt koji se trebao baviti problematikom školstva u doba pandemije, ali je zbog raznih vanjskih faktora bio neizvediv u planiranom roku. 'Brainstormanjem' se ta ideja preoblikovala u nešto novo i postala platforma Kuća Posao. Od prvog službenog sastanka do lansiranja projekta prošla su četiri tjedna. U tom periodu osmislili smo ime, ulaznu strategiju projekta, vizualni identitet, način komunikacije te smo odabrali prvih 70 tema', kaže Marko Gregurić napominjući kako je najveći izazov bio logistički posložiti platformu, kako bi od samog početka ispravno komunicirala ono što su zamislili. Sve ostalo ovisilo je o njihovom iskustvu i vještinama, pa se tako Gregurić posvetio kreativnom i prodajnom aspektu platforme, a Pleslić je iskoristio znanje i potrebe svoje branše kako bi osmislio set rješenja za aktualne probleme koji su nastali od kada je pandemija uzela maha.

Sadržajem su tako primarno ciljali na generaciju Baby Boomera i Generaciju X, s obzirom na to da oni nisu odrasli s tehnologijom i teže se prilagođavaju novim digitalnim trendovima. Mnogi od njih su se za vrijeme pandemije našli u nezavidnoj situaciji, pogotovo kada su svoj posao morali raditi od kuće. No zanimljivo je to što je platforma Kuća Posao organski privukli i mlađe generacije, koje pokazuju sve veći interes za sadržajem koji plasiraju.

'Uz web stranicu aktivni smo i na društvenim mrežama pa, primjerice, na Instagramu imamo BLIC ispite znanja kroz koje pratitelji na zabavan način mogu testirati svoje znanje o određenim alatima. Nedavno smo kreirali i šalabahtere s korisnim kraticama za MS Word koji se mogu preuzeti na pametne telefone i služiti kao podsjetnik. U cilju nam je educirati i pomoći ljudima da na jednostavan način savladaju korisne trikove kako bi radili brže i efikasnije', kaže Marko Gregurić koji, s obzirom na to da već godinama radi od doma, kao najkorisniji savjet navodi važnost odvajanja privatnog od poslovnog vremena te uvođenje svakodnevne rutine.

'Buđenje u isto vrijeme, lista obaveza i dobra organizacija, tri su ključne stvari. Moj mali trik, kada sam tek počeo raditi od kuće, bio je nošenje tenisica ili cipela kad bih sjedio za radnim stolom. Automatski sam bio budniji i koncentriraniji jer sam imao dojam da sam u uredu. Kada smo na radnom mjestu onda nismo bosi ili u papučama, takve male stvari nam podsvjesno pomažu da zadržimo fokus i budemo produktivniji', savjetuje Marko.

privatni arhiv 

Iako na svojoj platformi obrađuju različite teme, pa i one o prehrani i mentalnoj higijeni, koje su se pokazale kao pun pogodak, neki od najčitanijih članaka bili su o korisnim kraticama za korištenje MS Office paketa te razni trikovi za Gmail i remote work. Marko kaže kako na Instagramu jako dobro prolaze skraćene informacije o korisnim alatima, primjerice, kako brzo provjeriti gramatiku, kako zakazati slanje maila, kako očistiti Gmail prostor te kako pronaći posao online (s konkretnim primjerima iz Hrvatske).

'U cilju nam je donositi relevantne informacije koje pišu stručnjaci iz raznih branši. Od početka nam je bilo bitno povezati se s ljudima koji imaju iskustvo i vlastite projekte iza sebe', kaže Marko, napominjući kako je uz pomoć Interneta sve moguće, samo je bitno istraživati i biti u tijeku s mogućnostima.

'Imali smo veliku prednost jer su naše karijere odradile 80% posla, tu mislimo na znanje koje imamo i koje smo iskoristili pri izradi Kuća Posao. Novac koji smo uložili u ovaj projekt stvarno je zanemariv, a on je bio investiran u web stranicu, domenu i probne oglase. Sve ostalo je bila investicija našeg vremena kako bi platforma zaživjela. Nismo trebali plaćati grafičkog dizajnera da nam osmisli vizualni identitet, izradu web stranice ili osobu koja će nam pisati članke - sve to smo napravili sami i zato su naše naizgled nespojive karijere postale itekako spojive', kaže Marko.

Dobar privatni 'klik' ovog dvojca itekako se odrazio i na posao, pa njihova web stranica u ovom trenutku broji preko 15.000 pregleda mjesečno, a broj čitatelja svakodnevno raste.

Već su ostvarili razne suradnje i završili prvu sezonu video serijala #NovePrilike u kojem su svaki tjedan ugostili ljude iz raznih branši (od freelancera, privatnika do zaposlenika u velikim korporacijama) koji su pričali o svojim iskustvima prilagodbe posla u doba pandemije. Na jesen, kad se svi vrate sa zasluženog godišnjeg odmora, ovaj dvojac pokreće novi video format o kojem još ne otkrivaju više informacija. No i dalje će pratiti razne digitalne trendove za što lakši rad preko računala te se fokusirati na konkretne edukacije koje će biti u potpunosti besplatne, korisne i dostupne iz sigurnosti vlastitog doma. Kako dom više nije samo mjesto gdje spavamo i jedemo, već postaje i naš ured, najpametnije je osigurati dom, a najbolje rješenje je Osiguranje doma Croatia osiguranja.

Story 

Više od 130 tisuća ljudi osiguranje imovine povjerilo je Croatia osiguranju. Njihovo povjerenje zavrijedili su pouzdanošću, brzom obradom zahtjeva, jednostavnom online prijavom štete i sigurnom isplatom naknada. Policom osiguranja pokrivene su stvari u kućanstvu i građevinski dio, a mjesečni iznos koji se plaća ovisi o vrsti, veličini i lokaciji nekretnine koja se osigurava te drugim faktorima. Uz policu Croatia osiguranja očekuje vas niz pogodnosti, poput dara od 150 kuna na Ikea poklon kartici za one koji ugovore policu online. Ako se, pak, ugovori polica na minimalno 5 godina, može se ugovoriti dodatno pokriće Moj majstor za 1 kn u prvoj godini osiguranja, a u ostalima 99 kn.

*Sadržaj nastao u suradnji s Croatia osiguranjem.