UNA: NOVI MULTIMEDIJSKI PROJEKT uskoro u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini

Ove jeseni UNA donosi vrhunske televizijske formate i digitalne sadržaje za više od 10 milijuna korisnika

Marin Tironi / Pixsell

UNA, novi multimedijski servis u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitiranje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 milijuna gledatelja i korisnika digitalnih usluga. Ovaj novi medijski projekt na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i cijeloj porodici.

Brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvarat će raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekt se temelji na najsuvremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizirano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korištenje state-of-the-art rješenja kao što su kamere s automatskim čuvanjem podataka na cloudu, interaktivne aplikacije i najsuvremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontroliranim i robotiziranim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stupnju implementacije virtualne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima koji će se ostvarivati iz 4 virtualna studija, a koji će biti najveći na području cijele jugoistočne Europe. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizirani, a inovativnom primjenom najsuvremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizualne standarde.

promo 

U zabavnom programu glazbene i kulinarske emisije, kvizovi i vlastiti originalni reality show donosit će pregršt emocija, a nekoliko regionalnih mega-zvijezda vodit će, svaka svoj i sasvim različit, late night talk show. Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu posebno, publika će kroz informativni program UNE dobiti najtočniju informaciju o aktualnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije s televizijskim sadržajem.

Brand UNA inspiriran je prekrasnom rijekom Unom koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obilježavaju ovu regiju, UNA želi pružiti svojoj publici najbolji i najkvalitetniji sadržaj.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijaliziran za financiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.

Vodeći suradnik i partner u razradi koncepta UNA je Miloš Ratković, jedan od najuspješnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac s dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regiji, Fox TV Srbija.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS, Prvoj televiziji i B92.

Direktorica programa Viktorija Jeftić uspješno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regiji: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspješno upravljao projektima višemilijunske vrijednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regije: Direct Media i Publicis Media.

Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim pothvatima stjecao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim nezavisnim projektima.

Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, veseli se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledateljima i korisnicima digitalnih usluga. Na spomenutoj televiziji posao su navodno dobile i dvije poznate Hrvatice, Ivana Paradžiković i Severina Vučković.