I OVE GODINE LISTOPAD JE OBOJEN U RUŽIČASTO: Najavljen nastavak humanitarnog projekta dm&Story Pink Ribbon

Pod geslom Sačuvajmo zdrave dojke dm-drogerie markt, P.I.N.K. - life i Story već treću godinu zaredom nastavljaju sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon radi kontinuiranog osvještavanja važnosti borbe protiv raka dojke, što je prepoznala i šira javnost.

Story

Listopad se već tradicionalno obilježava kao mjesec osvještavanja javnosti o prevenciji i borbi protiv raka dojke.

Tim su povodom na danas održanoj press konferenciji u hotelu Canopy by Hilton Zagreb City Center predstavnici vodećeg lanca drogerije dm, udruge P.I.N.K. - life i lifestyle tjednika Story prezentirali nadolazeće humanitarne aktivnosti i ciljeve projekta dm&Story Pink Ribbon koji se provodi tijekom listopada.

Pod geslom Sačuvajmo zdrave dojke dm-drogerie markt, P.I.N.K. - life i Story već treću godinu zaredom nastavljaju sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon radi kontinuiranog osvještavanja važnosti borbe protiv raka dojke, što je prepoznala i šira javnost. Projektom se prikupljaju financijska sredstva za kupnju opreme zdravstvenim ustanovama u svrhu poboljšanja dijagnostike, liječenja i rehabilitacije oboljelih i operiranih žena od karcinoma dojke, kao i za rad udruge P.I.N.K. - life u pogledu provođenja edukativnih programa i psihološkog savjetovanja. Ovogodišnjom donacijom predviđena je otplata ultrazvučnog uređaja na Odjelu onkologije KBC-a Rebro – Petrova bolnica.

Story 

U dobrotvornu akciju mogu se uključiti i svi građani, i to kupnjom određenih proizvoda jer tako pridonose skupljanju sredstava za rad Udruge i ostvarenju krajnjeg cilja inicijative. Naime, tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske moći će se pronaći posebno označeni proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm donira jednu kunu za spomenuti cilj. Uz vlastite dm marke - Balea i Alverde - akciji su se priključili i partneri: Biobaza, Bionsen, Melem, Nacomi, Immortella, Lavera, L’Angelica, CL, Borboleta i La Piel.

'Već dugi niz godina listopad u dm-u posvećujemo borbi protiv raka dojke kako bismo osvijestili što veći broj žena o važnosti samopregleda i redovitih liječničkih pregleda. Zahvaljujući suradnji s udrugom P.I.N.K. – life, omogućili smo Općoj bolnici Dubrovnik opremanje kirurške sale u kojoj se operiraju onkološki bolesnici te smo osigurali kupnju histeroskopa za Klinički bolnički centar Zagreb. Kako bismo i ove godine napravili važne iskorake u zaštiti zdravlja i edukaciji, u ime dm-a pozivam sve kupce da nam se pridruže jer ovog listopada kupnjom odabranih proizvoda u dm-u i dm online shopu zajedno možemo omogućiti udruzi P.I.N.K. - life da nastavi sa svojim hvalevrijednim aktivnostima', poručila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Brend Story obilježava ove godine i jubilej – čak deset godina sveobuhvatnih medijskih aktivnosti kroz humanitarne, ružičasto obojene projekte, prepoznatljivo Story Pink izdanje tjednika i suradnju s organizacijama koje pomažu oboljelima od ove zloćudne bolesti, kao što je udruga P.I.N.K. - life.

'Ponosni smo što je Story prvi lifestyle tjednik u Hrvatskoj koji je još davne 2012. godine pokrenuo ovakve oblike društveno odgovorne akcije, a otad su naše tematske naslovnice izdanja Story Pink krasile brojne poznate osobe koje su svojom karizmom, hrabrošću i snagom promicale pozitivne poruke osvještavajući naše čitatelje i pozivajući na važnost samopregleda. Time kao medij kontinuiramo pomičemo granice provodeći aktivnosti društveno odgovornog poslovanja, što je i prioritet naše izdavačke kuće, Adria Medije Zagreb, jer smatramo da Story kroz uredničke teme i upravo ovakve aktivnosti treba koristiti vlastitu snagu u svrhu osvještavanja i edukacije čitateljske javnosti o važnosti prevencije i borbe protiv raka dojke, bolesti koja, nažalost, i dalje zahvaća velik dio naše populacije', izjavila je Emina Basara, v.d. glavne urednice tjednika Story, zahvalivši i javnim osobama Leonardi Lončar, Tihani Harapin Zalepugin te Lani Jurčević što su podržale ovu inicijativu i što će krasiti ovogodišnju naslovnicu izdanja Story Pink.

Story 

Uz spomenuto prikupljanje sredstava, naglasak se stavlja i na edukativan i preventivan aspekt akcije. S obzirom na povećanje dnevno registiriranih slučajeva oboljelih od raka dojke, podizanje svijesti javnosti o bolesti, samopregledu i mogućnostima prevencije od krucijalne je važnosti jer se 90% oboljelih žena može izliječiti ako se bolest otkrije na vrijeme.

'Aktivnost Sačuvajmo zdrave dojke odvija se sada već tradicionalno, a već tri godine u toj kampanji je i dm. Velika je čast što je kampanja zaživjela među građanima. Svaka aktivnost koja ukazuje na važnost preventivnih pregleda je bitna, pa je važno i da naše javne ličnosti ukazuju na to. dm i Story su neizostavni čimbenici u slanju važnih poruka na temu zdravlja žena. Oboljeli trebaju znati da imaju podršku javnosti i udruge P.I.N.K. - life', naglasila je predsjednica udruge P.I.N.K - life Nives Moric.

Uz predstavljeni projekt Pink Ribbon koji je vezan za dm-ova prodajna mjesta diljem Hrvatske, na konferenciji koju je moderirala voditeljica Emina Pršić najavljen je i jedinstveni događaj – Story Pink Fest koji će se održati 16. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu, uz bogat edukativno-zabavni program obojen dobrotvornim notama i otvoren za širu javnost.

Fotografije s današnje press konferencije pogledajte u našoj galeriji.