Novo sezona vjenčanja s veseljem očekuje nove mladence koji će rado posegnuti za novim idejama koje će njihovo vjenčanje učiniti posebnim i jedinstvenim. Za istaknuti je kako se lijepa vjenčanja održavaju i na mjestima koja donedavno nismo ni povezivali s takvim događajima, kako mladenci s veseljem planiraju manje formalna slavlja, ceremonije na otvorenom protkane osobnošću, ali i one organizirane u skladu s vrijednostima održivosti. A kako je čestu u moru trendova i stilova vječanja teško odabrati onaj baš vaš donosimo vam pregled inspirativnih ideja o kojima ćete više moći saznati i na Festivalu vjenčanja “Reci DA” koji će se održati 20. i 21. studenoga 2021. na novoj atraktivnoj lokaciji u Family Mallu, Škorpikova 11b u Zagrebu.
Monokromatske priče
Osnova ovog trenda odabir je jedne boje, ali i brojnih njezinih nijansi kako cvijećem tako i brojnim detaljima. A koju boju odabrati ovisi o vama i vašim željama (prisjetite se serije “Bridgerton” i monokromatskog doživljaja nijansi plave) jer ovaj je stil spoj savršene igre boja, tekstura i motiva. Svako godišnje doba donosi svoje boje, od onih svjetlijih, pastelnijih do dubljih i toplijih nijansi, a inspiraciju potražite u okolini u kojoj živite i radite, modi, dizajnu, povijesnim razdobljima, ali i na društvenim mrežama. Pri odabiru bilo koje boje najprije sebi postavite pitanje kako se osjećate uranjajući u nju.
Održivost & vjenčanja u prirodi
Brojni su parovi tijekom pandemije otkrili koliko je važno usporiti, dopustiti planetu da se odmori, svjesno živjeti vrijednosti održivosti, što je u svijetu vjenčanja poziv na promjenu. Jer i najmanji korak u smjeru brige o okolišu jako je važan, stoga ne čudi što se brojni mladenci sve više okreću stilovima koji spajaju najbolje od prirode, lijepih lokacija, slow livinga i romantične estetike. Sve se češće susrećemo s pojmovima kao što su cottagecore - stil koji poziva na povratak prirodi kroz vintage modu, prirodne dekoracije, proslave na otvorenom... te friluftsliv - nordijski koncept koji je savršen odabir za mladence željne vjenčanja u prirodi, podno planine, uz planinsko jezero... Jer ovi su stilovi spoj estetike i brige o održivijoj budućnost.
Pop-up vjenčanja
Pojam pop-up sve je zanimljiviji i u svijetu vjenčanja jer pruža mogućnost planiranja vjenčanja na neuobičajenim lokacijama za manji broj uzvanika uz detalje za pamćenje. Ovaj koncept uglavnom podrazumijeva high-end elemente inspirirane osobnošću, a samo se vjenčanje pažljivo planira kako bi svaki detalj pružio jedinstvenu priliku za uživanje i nezaboravno druženje. Gdje organizirati takvo vjenčanje? U obzir dolazi svaka netipična lokacija poput terase, roof-topa, muzeja, kazališta, raskošno uređenog vrt... Ali ne zaboravite, važan je sadržaj jer upravo to čini pop-up vjenčanje posebnim.
Lijepe ceremonije
Trenutak sklapanja braka bio je i ostaje najvažniji trenutak u danu vjenčanja. Jer tim činom par postaje bračni par, razlog je za proslave i bračna putovanja pa iskreno veseli što parovi sve više pažnje posvećuju upravo ceremoniji u želji da uživaju u svakom trenutku toga svečanog čina. Naglasak je na pažljivom odabiru svakog detalja, od samog mjesta ceremonije do pripreme zavjete, odabira glazbe... Važno je uređenje samog mjesta sklapanja braka, snimanje vrhunskih fotografija, malo druženje prije i poslije ceremonije, a na parovima je da odabirom stila i detalja svoju ceremoniju učine jedinstvenom.
A za sve mladence te zaljubljenike u svijet vjenčanja nezaobilazno mjesto na kojem će pronači sve za vjenčanje iz snova upravo je Festival vjenčanja “Reci DA” koji će se održati 20. i 21. studenoga 2021. na novoj atraktivnoj lokaciji u Family Mallu, Škorpikova 11b u Zagrebu, mjestu koje predstavlja novi format shopping centra za uređenje interijera i zabavu. Na Festivalu vjenčanja “Reci DA” očekuju vas brojni izlagači, zanimljiv program i bogate nagradne igre.
Family Mall (ex Solidum) svojim zanimljivim konceptom, najvećim izborom trgovina namještajem u regiji, zabavnim sadržajima i ugostiteljskim objektima privlači posjetitelje iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja. Prostire se na više od 32.000 m² prodajne i zabavne površine te posjeduje dva velika besplatna parkirališta sa 780 parkirnih mjesta. Broj izložbenih prostora na događanju bit će ograničen sukladno prostoru i epidemiološkim mjerama.