Suradnjom dm-a i brenda Story osigurana donacija od 51.514 kuna za borbu protiv karcinoma dojke

U sklopu inicijative 'Sačuvajmo zdrave dojke', Udruga P.I.N.K - life, vodeći lanac drogerija dm i omiljeni lifestyle časopis Story organizirali su projekt dm & Story Pink Ribbon i to već treću godinu zaredom.

Dražen Kokorić

Listopad je već tradicionalno bio mjesec posvećen podizanju svijesti javnosti o važnosti ranog otkrivanja raka dojke i prevenciji te bolesti od kojeg oboljeva sve više žena.

U sklopu inicijative 'Sačuvajmo zdrave dojke', Udruga P.I.N.K - life, vodeći lanac drogerija dm i omiljeni lifestyle časopis Story organizirali su projekt dm & Story Pink Ribbon i to već treću godinu zaredom. Cilj projekta bilo je prikupljanje sredstava za edukativni program i psihološko savjetovanje koje provodi Udruga P.I.N.K. - life, kao i za otplatu ultrazvučnog uređaja na Odjelu onkologije za UZV dijagnostiku Kliničkog bolničkog centra Zagreb.

Tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem zemlje mogli su se pronaći posebno označeni proizvodi. Omiljeni lanac drogerija, u akciji je sudjelovao uz partnere i poznate brendove: Biobaza, Bionsen, Melem, Nacomi, Immortella, La PIEL, Lavera, L’Angelica, CL, Borboleta, Balea i Alverde, a kupnjom bilo kojeg od tih proizvoda dm je donirao jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. Life. I tako je prikupljeno ukupno 51.514 kuna, a uručenje čeka dm & Story Pink Ribbon projekta održalo u utorak.

Dražen Kokorić 

'Mjesec listopad je završio jako uspješno. dm je sada tradicionalno postao naš partner i veselim se sljedećoj godini. Dakle, ultrazvuk se otplaćuje, mi ga otplaćujemo sljedećih godinu dana. Zahvaljujem svim pokroviteljima, Storyju kao medijskom partneru i nadam se da ćemo sa svime ovime što radimo polučiti rezultat i da će onkološki bolesnici, uz malu pomoć svih nas, imati bolju medicinsku skrb', rekla nam je predsjednica Udruge P.I.N.K.- life, Nives Morić.

'Tradiciju suradnje sa Storyjem i Udrugom P.I.N.K.- life zasigurno nastavljamo i iduće godine, jer smo jako zadovoljni. U podlozi svake dm-ove aktivnosti je neka briga o zajednici, prevencija i briga o oboljelima od karcinoma dojke. S obzirom na našu ciljnu skupinu, i da nam je velika većina i kupaca i djelatnica preko 87 posto žena, usmjereni smo na to da moramo biti odgovorni i prema sebi i prema našim kupcima i jednostavno brinuti o zdravlju. Vjerujem da ćemo sljedeće godine imati nešto u što ćemo uložiti i što će donijeti korist cijeloj zajednici', zaključila je Gordana Picek, prokuristica, voditeljica resora Nabave i marketinga dm-a.

'Društvena odgovornost temelj je Adria Medije Zagreb, a mi smo odlučni nastaviti biti odgovorni i konstruktivni i u godinama koje dolaze. Zato već treću godinu zaredom, zajedničkim snagama s dm-om, sudjelujemo u prikupljanju sredstava za edukaciju o prevenciji raka dojke, psihološko savjetovanje Udruge P.I.N.K. - life te za ultrazvučni uređaj. Činimo to jer vjerujemo da je to naša dužnost, pogotovo kada znamo da su većina naših čitatelja upravo žene i kada smo svjesni da svojim radom i dosegom možemo konkretno doprinijeti i osvijestiti javnost o važnosti ranog otkrivanja raka dojke i mogućnostima njegove prevencije.'
Ivana Krajinović, članica Uprave Adria Medie Zagreb

Brend Story ove godine obilježava i jubilej – čak deset godina sveobuhvatnih medijskih aktivnosti kroz humanitarne i donatorske, ružičasto obojene projekte, prepoznatljivo Story Pink izdanje tjednika i suradnju s organizacijama koje pomažu oboljelima od ove zloćudne bolesti, kao što je udruga P.I.N.K. - life.