Kad bi mogli, što bi muškarci stvarno sebi poklonili za Božić?

Blagdani nam stižu i dozvoljeno je raspametiti se! Zamislite da na listu želja možete staviti što god poželite? Znate li što bi poželio vaš muškarac?

Shutterstock

Svakog Božića pomno biramo i darujemo najdraže. To je nešto što radimo prirodno i većina nas ne razmišlja o njegovim dubljim implikacijama. Ipak, dar koji odaberemo i način na koji ga prezentiramo govori toliko o nama, našim odnosima i društvenim 'strukturama' unutar naše mini-zajednice.
Praksa darivanja postoji od početka ljudske civilizacije. Istraživači vjeruju da su pećinski ljudi davali darove poput kamenja neobičnog oblika ili životinjskih zuba kako bi ojačali društvenu povezanost i pokazali svoju zahvalnost drugima. Postoje brojne studije koje su ispitivale motivaciju i simboliku darova, pa je zaključak kako su ljudima najdraži oni darovi koje žele, a možda ih ne bi sami kupili. S druge, pak, strane najmanje omiljeni darovi bili bi oni koji su previše simbolični za davatelja, a nemaju mnogo veze s primateljem. Međutim, većina darova zapravo je jedna vrsta kompromisa.
Kravata, boca kvalitetnog pića ili kakav gadget uobičajeni su božićni darovi za muškarce, baš kao i urbane 'legende' poput čarapa, donjeg rublja ili pidžama. Iako bi Božić najmanje trebao biti komercijalna priča, većina nas voli primati (i davati) darove, jer je to simbolika koja nam potvrđuje da smo voljeni, da je nekome stalo i da pripadamo.

No, kad bi stvarno mogli birati što žele, muškarci ne bi odabrali ni čarape ni parfeme. Kad bi se mogli potpuno 'raspametiti', odnosno kad bi jedini preduvjet bila mašta, muškarci bi – ruku na srce – sebi najradije priuštili luksuznu 'igračku', automobil po vlastitoj mjeri. Žene 'padaju' na izgled, a muškarci na udobnost, dodatnu opremu i snagu, a sve to ima novi Jaguar F-Pace SVR.

Story 

Automobili Jaguar poznati su po luksuzu i novi F-Pace SVR nije iznimka. Luksuzna sportska unutrašnjost, kao i sustav za informiranje i zabavu Pivi Pro, kojem se pristupa putem zakrivljenog dodiornog HD zaslona (omogućava i osvježavanje softvera preko zraka!), oduševljavaju na prvu, baš kao i vrhunske pefomanse - Jaguarov 5,0-litarski benzinski motor V8 s kompresorom, snage 550 KS, te niska emisija i smanjena potrošnja goriva. Povećani okretni moment i nova funkcija Dynamic Launch omogućavaju ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,0 sekundi, što je smanjenje od tri desetinke. Unaprijeđeno hlađenje i bolje kočne pločice osiguravaju bolji rad kočnice, dok novi servo uređaj Integrated Power Booster i dorađeni osjećaj na papučici kočnice daju dodatnu dozu pouzdanosti vozaču. I ne manje važno – vanjski izgled nadahnut utrkama. Novi prednji kraj vozila pod utjecajem je značajnog iskustva SV-a u motosportu, a smanjuje uzgon za 35 posto, smanjuje otpor zraka i pojačava dojmljivi nastup F-PACE-a.

'Originalni F-PACE SVR je imao nevjerojatno snažan karakter, stranke su ga dobro prihvatile, te je kasnije postao najprodavaniji proizvod Jaguar SV-a ikada. Nova verzija se nadograđuje na taj uspjeh, kroz brojna unapređenja koja se spajaju kako bi podigli letvicu u segmentu snažnih SUV-ova', rekao je Michael van der Sande, direktor Jaguarovog Odjel specijalnih vozila, te još više zaintrigirao javnost.

Story 

I, uistinu, muškarci će novi F-PACE SVR opisati kao dinamičan crossover s pet sjedala koji nudi kombinaciju vanjskog dizajna inspiriranog Jaguarovim sportskim automobilima, spojenog s praktičnim i prostranim luksuznim interijerom. I kao takav u potpunosti će zadovoljiti njihove 'apetite'.

Više od 80 godina Jaguar je pomicao granice mogućeg, inspiriran osnivačem Sir Williamom Lyonsom. Tehnologija je u srcu Jaguarova DNK-a, stoga su svaka inovacija i tehnologija u Jaguaru razvijene kako bi se stvorilo iskustvo vožnje koje je uvijek instinktivno.
Današnju liniju, najjaču u povijesti marke, čine Jaguar F-TYPE Cabrio i Jaguar F-TYPE Coupé, Jaguar XF sportska limuzina, Jaguar XE, kompaktni i snažni SUV E-PACE, I-PACE (potpuno električni SUV koji je bio Svjetski automobil godine 2019. i kojim je Jaguar zasjeo na čelo revolucije električnih vozila) te najnoviji F-PACE. Novi F-PACE je dostupan s pogonskim sklopom P400e PHEV** kao i s najnovijim četverocilindarskim i novim rednim, šesterocilindarskim benzinskim i dizelskim motorima Ingenium. Po prvi put, na raspolaganju je i tehnologija blagih hibridnih električnih vozila (Mild Hybrid Electric Vehicle - MHEV) na nekim motorima. Svi modeli F-PACE raspolažu inteligentnim pogonom na sve kotače i automatskim mjenjačem s osam brzina.

*Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Auto Benussi.