ŠARENILOM PROTIV SIVILA: Mateja je prvi kišobran izradila za nećakinju, a sada ih možemo vidjeti posvuda

Sentimental_umbrellas brend ručno rađenih kišobrana hrvatski je proizvod za koji vjerujemo da ćemo ga sve češće viđati na ulicama.

Instagram

U moru poduzetnika na Instagramu, našu pažnju privukli su kišobrani Sentimental_umbrellas. Riječ je o ručno oslikanim kišobranima akrilnim bojama i markerima koji su vodootporni. Najbolje od svega je što motive i boju kišobrana birate sami te ih tako možete u potpunosti personalizirati.

Znamo da rijetko tko voli kišu, a ako i volimo onda je to kada smo doma ispred televizora pod dekicom i ne moramo nigdje izlaziti. No, s obzirom na to da takav plan nije uvijek ostvariv, predstavljamo vam kišobrane s kojima ćete lakše 'podnijeti' ovo promjenjivo proljetno vrijeme.

U kućnoj radinosti Mateje Ripili nastaju prekrasni modeli koji će uveseliti tmurne i kišne dane. Kako samo ime kaže, iza njih stoji osjećajna 29-godišnja Mateja Ripli. Prvi kišobran izradila je prošle godine za nećakinju, a nakon reakcije bližnjih preraslo je u nešto više. 'Kišobrane izrađujem prvobitno iz ljubavi kako bi svoju umjetnost prenijela na djelo. Sve što se radi sa srcem prolazi kroz proces koji se na kraju uvijek isplati i ostane zapamćen', rekla je.

Sentimental_umbrellas 

Kada je u pitanju proces njihove izrade, kaže kako je dug, ali vrijedi. 'Počinjem s odabirom boje kišobrana. Zatim dogovaramo detalje. Ovisi o slici koju kupac želi. Prvo sliku razradimo u detalje, predložim neku svoju ideju koju imam. Najbitnija mi je komunikacija s kupcem jer time pokušavam doprijeti do osjećaja njihovih kako bi u potpunosti to mogla prenijeti na kišobran. Najbitniji dio procesa je proći s kupcem priču koja sadrži njegove želje i misli kako bi to sve uklopila u kišobran. I da na kraju kišobran izgleda lijepo', objašnjava.

Dodaje i kako je kišni dan sam po sebi zapravo depresivan i tužan, ali postoji i u njemu nešto što će nas razveseliti. 'Ako imaš kišobran koji je oslikan motivima koji su tebi bitni u životu on te zapravo tjera da izađeš van i izvučeš iz sebe samo ono pozitivno. Vrijeme izrade se razlikuje od onih jednostavnijih koje znam raditi po 2 dana to uključuje jedan dan crtanje, drugi sušenje i fiksiranje. I onih koji su kompliciraniji što znači da imaju po sebi jako puno sitnih detalja za takve mi treba 4 dana. Radim uz pomoć svoje obitelji, sigurna sam da i to nosi veliku ulogu posebnosti.'

Kada je riječ o motivima kišobrana, neki su se posebno istaknuli. 'Kupci jako vole Malog princa i sama ga volim. Također je popularan Friends kišobran, no samo naslov, ostalo su detalji koji vežu osobe jer je većinom Friends za prijatelje. Imam puno napravljenih kišobrana s ta dva motiva koji šetaju ulicama Hrvatske, ali i ulicama drugih kontinenata. Jako ih je puno izrađeno do sada i nisam nikada napravila isti, jer ni mi svi nismo isti. Svi smo mi od nečega, svi u sebi nosimo osjećaje koje drugi ne razumiju, ali razumijemo mi i one osobe koje trebaju razumjeti, tako ja opisujem svoje kišobrane,' pojašnjava.

Cijena oslikanog kišobrana je 300 kuna, a ove godine, kako kaže Mateja, možemo očekivati puno novih kreacija. 'Druge predmete znam oslikati, ali kišobrani su tu da im se posvetim kvalitetno kako bi i dalje opravdavala povjerenje kupaca koje sam stekla. Iskreno me ne zanima 100 stvari i da ih oslikavam, ja želim jednu stvar, ali da je kvalitetno napravljena. Moji kišobrani jedva čekaju kišu jer znaju sve ono što ona dobrog donosi. Ja se iz toga razloga držim njih,' zaključila je.

Sentimental_umbrellas 

Dok će mnogi i dalje više preferirati klasične modele kišobrana, vjerujemo kako ćemo ove šarene sve češće moći viđati na ulicama te će nam tako ušareniti tmurni dan.