Razgovarali smo s Matkom Huđom, osnivačem agencije za nekretnine koji uz posao stigne brinuti i o dobrom contentu

Instagram

Što je potrebno za izgradnju uspješnog businessa, a što za život u čijem svakom danu uživamo? Iako nam se ponekad čini da put prema uspjehu uključuje malo ili nimalo uživanja, Matko Huđ primjer je upravo suprotnog. Matko je osnivač poznate marketinške agencije Sunstone koja se bavi prvenstveno tržištem nekretnina – i to na svjetskoj raznini. Kako bi uvijek bio u korak sa zbivanjima na svjetskom tržištu nekretnina i kako bi se postojećim klijentima maksimalno posvetio, Matko nerijetko putuje. Putovanja su važan dio njegovog uspjeha u svijetu businessa, ali i jedna od stvari u kojoj zaista uživa. Baš poput putovanja, društvene mreže su još jedna od stvari koja igra važnu ulogu u njegovom i poslovnom i privatnom životu. I dok je u poslovnom svijetu posvećen društvenim mrežama svojih klijenata, privatno uspješno gradi karijeru influencera.

Kako bi bez ometanja radio na svom businessu, svojoj karijeri influencera i pritom uvijek bio u kontaktu sa svojom obitelji i prijateljima gdje god se na svijetu nalazio, Matko uz sebe uvijek ima pouzdanog partnera – Samsung Galaxy Z Flip4 pametni telefon. Uz svoj omiljeni pametni telefon, Matko sve ono najvažnije uvijek ima u svojim rukama. Osim što uz pomoć Galaxy Z Flip4 s lakoćom obavlja sve važne stvari vezane uz svakodnevne poslovne obaveze, zahvaljujući njegovoj odličnoj kameri i fleksibilnosti, Matko uvijek može zabilježiti nova mjesta i nove uspomene.

Kako zapravo izgleda njegova svakodnevica, kako uspijeva balansirati između poslovnog i privatnog te koji bi savjet dao svima koji žele izgraditi uspješan business i istaknuti se na društvenim mrežama? O novoj business generaciji, s Matko smo popričali u nastavku!

Predstavnik ste nove business generacije koja ima bitno drugačiji pristup poslu od onog tradicionalnog i koja se bavi poslovima koje na početku 2000-ih nitko nije mogao ni zamisliti. Kako biste u nekoliko rečenica opisali business svijet u kojem se nalazite? Što biste istaknuli kao njegovu najveću prednost, a što kao njegov najveći nedostatak?

Živimo u svijetu u kojem se svi bore na našu pozornost, stoga smatram da u današnje vrijeme svaka kompanija mora biti prvenstveno medijska kuća koja producira sadržaj za društvene mreže, a onda sve ostalo. Nikada u povijesti nije bilo lakše pokrenuti business nego danas. Mlade generacije danas, sa vrlo malo početnog kapitala, mogu pokrenuti biznis iz Hrvatske i poslovati sa kompanijama iz zapadnih zemalja gdje je platežna moć mnogo veća. Jedini nedostatak koji vidim je manjak fizičkih interakcija jer svi većinu vremena provodimo online.

Transformacija tržišta nekretnina i travel brendova uz pomoć kreativnosti ideja je iza marketinške agencije Sunstone čiji ste suosnivač. Kako za Vas izgleda početak suradnje s novim klijentom?

Obično nakon što se klijent javi s idejom ili projektom na kojem želi raditi s nama, odradimo inicijalni sastanak gdje definiramo želje, ideje i ciljeve koje želimo postići te nakon toga krećemo u realizaciju, odnosno samu produkciju i postprodukciju sadržaja ili izradu marketinške kampanje.

Koji su prema Vašem mišljenju neke od najboljih marketinških praksi i rješenja iza uspješnih projekata u svijetu nekretnina i travel brendova danas?

Za sve business modele moj odgovor je danas isti - promocija na društvenim mrežama bilo putem plaćenih reklama ili stvaranjem kvalitetnog sadržaja koji će educirati vašu ciljanu publiku. Svi naši potencijalni klijenti koriste društvene mreže i provode veliki dio vremena konzumirajući sadržaj. Biti prisutan na svim društvenim mrežama i prilagoditi sadržaj svakoj od njih pojedinačno je ključ uspjeha. Najbolje kompanije na svijetu to shvaćaju i primjenjuju oboje.

Kreiranje vizualnog sadržaja koji uključuje fotografije i video visoke produkcije dio je onoga što nudite svojim klijentima, a što je u vrijeme društvenih mreža u kojem se nalazimo iznimno bitno. Za sve one koji svoje business ili osobne profile na društvenim mrežama žele podići na višu razinu, koji biste im savjet dali?

Uložite u kvalitetan fotoaprat ili pametni telefon s kvalitetnom kamerom poput Samsung Galaxy Z Flip4 i počnite konzistentno objavljivati sadržaj. Kvantiteta je vrlo bitna u današnje vrijeme tako da se potrudite da objavljujete što više kvalitetnog sadržaja i komunicirate s vašim pratiteljima. Investicija će vam se višestruko isplatiti.

Osim za društvene mreže klijenata, kreiranjem sadržaja i strategije za društvene mreže bavite se i na osobnoj razini – kao influencer. Ima li sličnosti?

Sličnosti definitivno ima, kvalitetom sadržaja kojeg objavljujem na svojim društvenim mrežama privukao sam zapravo mnoge svoje klijente tako da se trudim da ono što radim uvijek bude na najvišoj mogućoj razini, bilo privatno ili poslovno.

Kao influenceru, koji su neki od Vaših tech i digitalnih favorita koji Vam pomažu u kreiranju kvalitetnog, zanimljivog i kreativnog sadržaja?

Bitno mi je da pametni telefon koji koristim ima naprednu kameru jer sav sadržaj koji snimam, osim Instagram objava, zapravo snimam s pametnim telefonom. Trenutno koristim Samsung Galaxy Z Flip4 i stvarno sam prezadovoljan s kvalitetom videa i slika koje dobivam.

Iz godine u godinu, svakodnevica postaje sve užurbanija, a tempo koji nam nameće posao, ali i privatni život ponekad je teško pratiti. Cilj kojem svi težimo je balans između poslovnog i privatnog. Koji su neki od načina na koje uspijevate postići balans između privatnog i poslovnog, a da pritom ostajete organizirani kada je o poslu riječ i povezani kada je riječ o prijateljima i obitelji?

Svaka osoba je drugačija i smatram da balans za svakog od nas znači/predstavlja nešto drugo. Ja osobno trenutno mnogo veći fokus stavljam na posao i posvećen sam 100% građenju karijere, ali ne smatram da mi društveni život pati zbog toga. Sretan sam u poziciji u kojoj se nalazim, što ne znači da se u kasnijem periodu života taj odnos neće promijeniti.

Samsung 

 Matkovi social media favoriti

Story 

Story 

Story 

Story 

Story 

Story 

Ultimativni business i social media favorit

Na listi Matkovih social media (i business) favorita nalazi se i njegov pametni telefon - Samsung Galaxy Z Flip4. Za sve one koji baš poput Matka žele sve ono najvažnije uvijek imati u svojim rukama, sada je savršeni trenutak za kupovinu Samsung Galaxy Z Flip4 ili Samsung Galaxy Z Fold4 uređaja jer na poklon dobivate 6 mjeseci OneDrive memorijskog prostora u oblaku od 100 GB i četiri mjeseca besplatnog YouTube Premiuma uz koji u omiljenim videima i glazbi možete uživati bez prekida, offline i u pozadini!

Ponuda besplatnog probnog razdoblja uporabe YouTube Premiuma u trajanju od 4 mjeseca dostupna je korisnicima u Hrvatskoj koji kupe i aktiviraju Galaxy Z Flip4 ili Z Fold4. Ponuda se mora iskoristiti do 1. travnja 2023. u 23:59 (PST). Šestomjesečni besplatni probni rok OneDrive pohrane u oblaku od 100 GB također je dostupan korisnicima koji su kupili Galaxy Z Fold4 ili Z Flip4 i to do 10. kolovoza 2023. godine.

Samsung 

Samsung 

*Sadržaj nastao u suradnji s brendom Samsung.