Ta okrugla brojka ne čudi, jer je ovaj brand bio trgovina i online shopa postao omiljen među sve većom populacijom. U više od 3000 proizvoda širok je asortiman prehrane za vegane, dijabetičare, alergičare i ljude s posebnim prehrambenim navikama. Uz veliku ponudu namirnica bez glutena i laktoze, nalazi se i široka paletu vitamina i dodataka prehrane, sportskih dodataka, ali i klasičnih namirnica u nekim alternativnijim oblicima, poput brašna i ulja.
Upravo su tom šarolikošću, 'Tvorničari' postali shopping odredište broj 1 kada trebaju kvalitetne namirnice i provjereno dobri proizvodi. Dodatno je kupce osvojio Nutrigold - vlastita robna marka koju u Tvornici sami pakiraju, osmišljavaju ambalažu, kreiraju i biraju najkvalitetnije namirnice. Tim se korakom, kojeg su napravili još 2018., izrazito ponose, jer svojim vlastitim brandom po završetku 2022. godine mogu reći da pune police BIPA drogerija u Hrvatskoj i Austriji, Plodina, lanca trgovina Offertissima i KTC.
Neposredna i drugačija komunikacija s kupcima danas je Tvornicu zdrave hrane dovela tu gdje jest. Razmjenjujući recepte s publikom, virtualnom komunikacijom o zdravim savjetima i svakodnevnim obraćanjem putem društvenih mreža osvojili su i one starije i one mlađe kojima je zdrava prehrana sve veći fokus.
Održivi razvoj i zeleno poslovanje također je postao važan dio ove 'tvornice' koja 2022. Godinu završava s 150 zaposlenika. Kroz kampanju 'Bez okolišanja' već dvije godine educiraju ljude da sve više obrate pozornost na pametno gospodarenje otpadom i da se pokrene pozitivan trend recikliranja u cijeloj Hrvatskoj. Razmišljajući uvijek van okvira, kao brand koji često djeluje ekološki osviješteno i društveno odgovorno, ovog puta kreiraju kampanju povodom Međunarodnog dana tolerancije. 'Prihvati i poštuj raznolikost među ljudima.
Zavoli raznolikost proizvoda u Tvornici zdrave hrane!', krovna je komunikacija kampanje u kojoj se kao glavni marketinški alat iskoristio gradski auto prijevoz kojim se koristimo i kojeg viđamo svakodnevno. Tako su na automobilima osim posebnih ilustracija po kojima je Tvornica zdrave hrane već prepoznata bile ispisane catchy poruke koje pozivaju na toleranciju - 'Daj zeleno svjetlo zdravlju, a ne nasilju', 'Ne trubi bezveze, prihvati drugačije od sebe' i 'Stisni kočnicu kad vidiš diskriminaciju'.
Osim toga, povodom Međunarodnog dana tolerancije, Tvornica zdrave hrane odlučila je svakog od putnika koji će koristiti poznatu transportnu mrežu podsjetiti na ono bitno – da se čarolija skriva u raznolikosti među ljudima, ali i u raznolikoj i zdravoj prehrani pa su poklanjali svoje proizvode i popust u poslovnicama.
Ova godina bila je izazovna za sve. Tvornica zdrave hrane uspješno je odgovorila na svaki izazov te s 20.000 kupaca mjesečno pokazala i dokazala da je omiljeni brand bio trgovina i u 2022.