Najbolja veza – postoji li nešto takvo?

Kroz život stvaramo mnoštvo veza i odnosa koje se ponekad mogu i preklapati, poput onih prijateljskih, obiteljskih, romantičnih, poslovnih ili običnih poznanstava. No, postoji li najbolja veza?

promo

Čista romantika

Kada netko spomene pitanje veza, prvo nam na pamet padnu ljubavne, romantične, seksualne veze koje karakterizira osjećaj ljubavi i zaljubljenosti. One su u početku zabavne, a naš mozak ispušta serotonin koji nam stvara euforiju. Što vrijeme više odmiče, razvijaju se dublji osjećaji te je ovakve veze potrebno održavati, a ključ je komunikacija.

promo 

Ima li platonska veza veze s Platonom?

Platonska ljubav je vrsta ljubavi u kojoj seksualna želja ili romantična obilježja ne postoje, ali ona znači više od jednostavnog prijateljstva. Izraz je izveden iz imena grčkog filozofa Platona, iako filozof sam nikada nije koristio taj izraz.
Karakteristike ovih veza su povjerenje, razumijevanje i bliskost, a igraju glavnu ulogu u pružanju podrške, koja je ključna za naše zdravlje i dobrobit. Postoje i brojna istraživanja koja navode da platonska prijateljstva mogu pomoći prilikom smanjivanja tjeskobe.

promo 

Veza bez obveze

U današnjem modernom svijetu dejtanja, veze bez obveze izrazito su popularne kod mlađe populacije. Zato se u zadnje vrijeme često postavlja pitanje jesu li mladi uopće sposobni razviti emocionalne veze ili je ono staro dejtanje „mrtvo“. Istraživanje Postoji li još dating u Hrvatskoj? pokazalo je da mladi podjednako često biraju tradicionalni obrazac odlaženja na "spojeve", kao i upuštanja u suvremene, neobavezne oblike odnosa poput otvorene veze, prijateljstva s povlasticama, seksa bez obaveza, poziva na seks i veze za jednu noć. Romantične ili dugotrajne veze označavaju im onaj finalni korak prije braka, no na prvom mjestu im je i dalje karijera i stabilizacija drugih životnih okolnosti.

Najbolja veza možda ipak postoji!

Upravo vam A1 Hrvatska nudi najbolju vezu koja je dostupna na svakom koraku. Riječ je o najvećoj fiksnoj mreži nove generacije temeljenoj na optičkoj povezivosti s kojom A1 Hrvatska obuhvaća više od 650.000 kućanstava u Hrvatskoj. Do kraja godine A1 fiksna mreža će biti dostupna u čak 60 posto kućanstava u Hrvatskoj, njih 800.000, što znači da će 2 od 3 kućanstva imati A1 optiku. I ono što je najbitnije – riječ je o vezi bez (ugovorne) obveze.

promo